Soppfjott Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Her hadde jeg GLEDET meg som en unge til The Killers på rockefeller i juni. Billettservice åpnet salget I DAG kl 10, så skulle jeg kjøpe billetter nå istad, ca 17.00.. Trodde jeg hadde god tid, men det var utsolgt. Merket deprisjonsfaktoren i meg steg. Men har noen noen tips om hvordan jeg kan få tak i billetter likevel?? Sånn svartebørsen, hvor man betaler litt mer.. Har så inderlig lyst å dra på det. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Så akkurat jeg også nå at det var Killlers konsert på Rockefeller, og depresjonen var stor da jeg så det var utsolgt. Faen, da må jeg kanskje belage meg på å dra til Hove... Endret 4. mai 2009 av mnorm Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Du kan jo alltids se om noen selger sine da. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Stikk til hovefestivalen i stedet da. Lenke til kommentar
havardsa Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 prøvde å kjøpe 10 over 10 i dag tidlig, umulig å få kjøpt Lenke til kommentar
Soppfjott Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Hove er liksom en del fler timer unna, i motsetning til rockefeller.. men er vel muligens noen som selger noe utenfor, har opplevd det før. ikke altfor dyrt heller, sånn ca normalpris Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Vær forsiktig med å kjøpe utenfor døra, altså. Der er det mange, mange, mange som selger falske billetter. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hvis de er så fake at du ikke kommer inn så burde du se d på billeten da vell? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Nope, ikke nødvendigvis, med mindre du kjenner hver minste lille detalj på ekte billetter. Jeg har ikke tall på hvor mange jeg har sett måtte snu i døra på Rockefeller fordi de har kjøpt falsk billett. Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Hvorfor spiller de på Rockefeller? må jo bli flyttet til en større scene Endret 5. mai 2009 av Acherontic Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Skal vel være litt ekslusivt, da. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Yup, det blir intimt og fint på Rockefeller. Jeg synes det er et helt ideelt konsertlokale, bare man får billetter. Nå er det bare noen få dager igjen til konserten! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) At et så stort stadionrock-band som The Killers spiller på Rockefeller er aldeles sinnsykt! Ikke rart det ble utsolgt fort For de som ikke får tak i billetter til Rockefeller er det ikke så utrolig vanskelig å dra ned på Hovefestivalen heller. Det går buss ned på dagen og opp igjen om natta. Man får med seg Fleet Foxes også Endret 18. juni 2009 av Snikpellik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå