Gå til innhold

Bærbar til konfirmant, 4GB, Nvidia 9600/bedre 320+ HDD Acer PRIS 7500 max

Anbefalte innlegg

mange krav dette.. Men jeg sliter med å finne en ok maskin til min bror som netopp ble konfirmant. Han har lagt av 7500, ikke en krone mer.

Denne bærbaren er foretrukket å bli kjøpt på Ardata på brunn av at han er medlem og har fordeler som bedre garanti og support om der skjer noe.

Kravene jeg har fått vite er:

Spillbar:

Akkurat nå spiller han mye på Steam. CSS, L4D, TF2. Ellers er det sansynlig at dagens spill blir aktuelle de nærmeste månedene/året kommende Battlefield og Modern Warfare 2.

Minne/Ram:

Jeg er ikke sikker. Folk sier at man må ha 4 GB om man skal spille men dette kommer jo helt an på om skjermkort låner ram etc.. Så her er jeg åpen for forslag

Harddisk:

Trenger ikke noen stor disk. 250 og mer

skjermkort:

Dette er vel det avgjørende.. Jeg har kikket og min bærbar har et 8400M GS. Dette er elendig og min bror føler han må ha noe bedre. Det jeg ser for meg er ytelse på nivå med NVIDIA GeForce 9600M GT.

Skjerm:

Maks 16" (17 går ikke i skolesekken)

Oppløsning/widescreen:

Tar det som det kommer

Endret av Thor.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig med bærbar. Får prøve å overtale med at MSI GX620 er bedre fordi den fyller mer av ytelseskravene til tross for at den ikke kan leveres til lokal butikk ved garantisak eller at han ikke blir garantert 5 års garanti.

Endret av Thor.
Lenke til kommentar

Sorry for bump men dette ble vanskelligere enn jeg trodde. Fattern er superparanoid på nettbutikker fordi han ikke orker stress med å sende tilbake ved garanti. Men på Ardata finner jeg ingen maskiner med både 4gb ram og nevnte skjermkort til under 7500kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...