NatroN Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Heisann! Følte dette var stedet og poste denne tråden. Vel, tittelen taler for seg! Fyller 18 i August, og mangler kun langkjøring og teori for å kunne kjøre opp. Kan ikke kjøpe bil enda pga evt lærlingplass i forsvaret, så sitter og sikler på Primera'er, Almera'er, Lancer'e og alt annet som finnes der. JEG BLIR SNART GÆREN!!!!! Er det noen som har noen gode tips for hvordan man kan få tiden til å gå bitte litt fortere? Hehe Jobber som bare det med skolen og trener 3-4 dager i uken! Har også bestilt fallskjerm hopp til Fredag for å få bil HELT av hodet... Værsåsnill, har dere noen gode tips dere brukte for å få tiden til å gå litt fortere de siste månedene med kollektivtrafikk og sykkel? Det blir motatt med stor glede, for jeg sprenger snart av forventning! Takk Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Tenk at du ikke kommer til å bestå Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Tenk at du ikke kommer til å bestå Takk nå fikk jeg bare lyst til å kutte pulsåren isteden -.- hehe neida! Men det SKAL ikke skje, 4 uker ekstra venting no thx Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Tenk på alle utgifter og avgifter ved å ha bil. Tenk på muligheten for innbrudd. Tenk på alle søndagskjørerne du kommer til å bli liggende bak på svingente landeveier. Tenk på rushtrafikk. Tenk på fartskontroll. Tenk på tullinger som ikke kan å bruke blinklys. Tenk på den fulle kompisen din som kommer til å kaste opp i baksetet når du kjører ham hjem fra fest. Jeg har forresten Primera selv, så akkurat den kan du glede deg til. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg brukte det siste året før jeg fikk øvelseskjøre på Live For Speed, dette er en realistisk bilsimulator som lærte meg å rette opp bilen i sladd og fikk clutchen inn i blodet. Jeg brukte rundt en halvtime på å tilpasse meg til Hyndaien fra G25 rattsystemet Det er mye online moro der også! Bare nevner det, siden langt flere en bare deg leser denne tråden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Og derav all idiotkjøringen som er? Ville lest mye var jeg deg. Er det noe du kommer til å få merke så er det at spørsmålene kanskje ikke er hva man hadde forventet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå