Gå til innhold

Årets PL-lag 08/09

Latias

Årets kamp  

78 stemmer

1. 1. Hvilken kamp er sesongens beste?

• Liverpool - Arsenal 4-4
      43
    • Manchester United - Liverpool 1-4
      10
    • Manchester United - Tottenham 5-2
      9
    • Arsenal - Tottenham 4-4
      8
    • Manchester United - Chelsea 3-0
      8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemte Evans. Kan ikke skjønne hvorfor Ireland eller Young skal ha vært så mye bedre.

Evans var svært delaktig i streaken vi hadde på 14 kamper uten baklengs, dette var i en periode Ferdinand var ute ofte med skader. Evans har spilt med rutinen og tryggheten til en som er 30. Imponerende, intet mindre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Helt enig. Forsvar er en mye farligere arena for unge spillere. Om Nani var midtstopper med spillerforståelsen sin, så hadde det blitt noen unødvendige baklengs. For all del, Ireland og Young har vært veldig gode (og Lucas har vært elendig i forhold), men Evans fortjener prisen minst like mye.

Før jeg stemte hadde Evans ingen stemmer, og nå har han fire.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Forslag til ny kategori: Årets "up and coming", fant desverre ikke på et bra norsk ord. Spillere som Young og Ireland tar garantert årets unge spinller, men det er litt kjedelig fordi de allerede har vært gode i noen år.

Det er pga. det du sier jeg syns Song fortjener det mest. Ireland var jo god i fjor osv. og vært enda bedre i år ja. Men jobben Song har måttet gjøre grunnet ingen forsterkninger av Wenger og tillitten han har vist han og Denilson og at han har gjort plassen hans. Young har jo bare hatt en god halvsesong og vørt svak etter januar hvis man har sett på nok Villa kamper. Januar - mai er en lang tid det.

Song for meg. Også er jeg enig i det dere sier om forsvarsposisjoner. Song er jo en del av det og som en defensiv midtbanespiler. Evans har vært intet mindre enn veldig imponerende ja, er vel der oppe han og. Spesielt rekorden han og Vida bidro til er en eyecatcher.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Jeg har sett nesten like Arsenal som Liverpool og United, og jeg er sikker på saken. Til og med kampene Arsenal som lag har vært dårlige, har Song vært eneste bright spot. Han har hatt et par røff kamper men har vært sterk som regel med noen glimerende pasninger også i tette posisjoner under mye press (typisk Arsenal pasninger ute av forsvaret osv.)

Denilson var temmelig syk i begynnelsen av sesongen, ala. Young men har dippet i form så drastisk de siste mnd. at det ikke er mulig å nominere han. Har ganske stor tro på at han kan bli stor da, men vet ikke om PL er ligaen for ham.

Lenke til kommentar
5-2-snuoperasjonen ble startet av Howard Webb, og derfor bør den ikke vinne. Det var mot et middels lag også. Vårt come-back mot dere er MYE større, men dere tør nok ikke innrømme det... :roll:
Er du seriøst i alt det du sier her? For isåfall har du veldig dårlig greie på fotball. Dessuten, du mener vel også at Fletcher aldri skulle vært utvist? Sånn med tanke på at denne straffen var feil?

Som et siste poeng, Palacios skulle vært utvist på 0-0, så dommerenavgjørelsene var ganske 50/50 i den kampen.

Lenke til kommentar

Helt sant det Elyas Machera. Og bra innlegg av den som støttet 5-2 Utd - Spurs kampen som årets kamp, og ekkelt av den som stemte Lucas uten å forklare det. Men tar den som en stor spøk altså. :p

Årets kamp for meg er også Liverpool 4- 4 Arsenal. Sickness. Allerede nominert da, så bare en liten note. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Evans har ikke mulighet til å vinne når få om ingen fra Pool-leiren klarer å innse hvor god Evans egentlig har vært.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg respekterer at noen mener at Young eller Ireland har vært best, men jeg tror du skjønte hva jeg mente.

Lenke til kommentar

Ja, men syntes nesten mye av klagingen har vært kjedelig mtp. hele kåringene osv. Til slutt så gjelder flest stemmer og personlig mener jeg det har gått ganske bra med nesten alle valgene. Takk til Latias får å ha tatt initiativet btw. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Ireland uten tvil. Bør være årets "up and coming" som dere såfint kaller det, har tatt enorme steg denne sesongen.

Årets kamp for min del er nok 4-1 kampen mot United.

Og spillerprestasjonene det er snakk om i 5-2 kampen mot Spurs, hvor var de i 1. omgang?..

Lenke til kommentar
Ireland uten tvil. Bør være årets "up and coming" som dere såfint kaller det, har tatt enorme steg denne sesongen.

Årets kamp for min del er nok 4-1 kampen mot United.

Og spillerprestasjonene det er snakk om i 5-2 kampen mot Spurs, hvor var de i 1. omgang?..

Spillerprestasjoner og Nani? Det hører ikke sammen. :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...