Gå til innhold

Årets PL-lag 08/09

Latias

Årets kamp  

78 stemmer

1. 1. Hvilken kamp er sesongens beste?

• Liverpool - Arsenal 4-4
      43
    • Manchester United - Liverpool 1-4
      10
    • Manchester United - Tottenham 5-2
      9
    • Arsenal - Tottenham 4-4
      8
    • Manchester United - Chelsea 3-0
      8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Synd at superskuddet til Danielzu mot Det Blå Lag var i Eggencupen, den hadde eid alle.

(jepp, Snakket om meg selv i tredjeperson)

Lenke til kommentar

Steinsson sitt er flaks, og jeg har sett det flere ganger, blant annet i lavere divisjoner. Knallhardt innlegg som går inn i mål etter min mening. Ronaldo sitt der Berbatov gir assist mot West Ham er noe av det mest ekstreme jeg har sett. Ferdighetene til Berbatov er rett og slett verdensklasse.

Btw: Det var ikke jeg som sa at Reina ikke kunne kåres til årets keeper pga. en tabbe.

Lenke til kommentar
Hvorfor er ikke Bentley sitt mål mot Arsenal på denne listen?

Var ikke det ganske sykt?

Alle mål må nomineres da, om de skal komme på listen. Selv hadde jeg kanskje nominert det målet og Robinho sitt mot Arsenal, men hadde allerede nominert to.

Lenke til kommentar
Steinsson sitt er det fineste målet. Flaks eller ikke driter jeg i. Målet er rått.

Pent er det ja, men for min del tar det bort noe av "vakkerheten" da det er flaks helt igjennom.

Var lenge jeg bare synst langskudd som var klistret i nota var fine, men har begynt å få sansen for dyktig gjennomførte mål, ala Torres, Johnson, Robinho vs Arsenal, Iniesta vs Chelsea, Gerrard vs Everton.. til og med Ronaldo mot West Ham her er et sinnsykt fint mål grunnet gjennomføringen. Perfekt av Berbatov, og enda det ikke er noe "fantastisk fin" avsluttning så er målet brilliant.

Spørst om ikke det helspark-målet til Arsenal engang i sesongen skulle vert her, utenom at jeg husker hvem som scorte.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...