Gå til innhold

Årets PL-lag 08/09

Latias

Årets kamp  

78 stemmer

1. 1. Hvilken kamp er sesongens beste?

• Liverpool - Arsenal 4-4
      43
    • Manchester United - Liverpool 1-4
      10
    • Manchester United - Tottenham 5-2
      9
    • Arsenal - Tottenham 4-4
      8
    • Manchester United - Chelsea 3-0
      8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Torres sin pasning til Gerrard i helgen burde kvalifisere for "årets assist". For en pasning.

Uansett; Torres sitt mål mot Blackburn bør bli årets mål. Når han gjør det er det med 100% kontroll og perfekt teknikk.

Han VET hva han gjør, og det er snakk om ren dyktighet. INGEN flaks.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Og ikke minst så ble han byttet inn helt mot slutten. Jeg vurderte han også en stund. Dessverre er det nok ikke mange nok som er det slik uansett.

Torres sin pasning til Gerrard i helgen burde kvalifisere for "årets assist". For en pasning.

Uansett; Torres sitt mål mot Blackburn bør bli årets mål. Når han gjør det er det med 100% kontroll og perfekt teknikk.

Han VET hva han gjør, og det er snakk om ren dyktighet. INGEN flaks.

Man treffer ikke akkurat sånn om man har uflaks.

Lenke til kommentar
Man treffer ikke akkurat sånn om man har uflaks.

Selvsagt er det et snev av lykke at ballen daler ned i hjørnet der, men Torres vet hva han gjør. Det er det som er så fantastisk.

Til sammenligning vil jeg si at Iniesta sitt mål mot Chelsea er en bedre prestasjon enn Essien sitt, enda Essien kanskje er penere. Essien smeller av fra 30 meter på halvvolley og ballen sniker seg tverr inn, han prøver bare å få ballen på mål - max lotto at den går slik den går. Menst Iniesta får en pasning, som han kunne stresset og bevegd seg mot for å få avsluttet før, men han står bare iro, lader kanonen og løfter den over 2 forsvarere og utagbart for keeper - i det 93 minuttet - på et fullstappet Stamford Bridge. For en prestasjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Steinsson sitt er jo bare flaks. Spørs vel om det er skudd han prøver på engang.

Hadde du slått av lyden når du så målet, hadde du ikke tenkt det. Selvsagt blir folk påvirket av kommentatorene. Hvem er det som skyter innlegg i motorveihastighet egentlig?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Spørsmålet er hvem som skyter der ifra. Men for all del, nydelig mål. Jeg stemte jo naturligvis det.

Lenke til kommentar
Hadde du slått av lyden når du så målet, hadde du ikke tenkt det. Selvsagt blir folk påvirket av kommentatorene. Hvem er det som skyter innlegg i motorveihastighet egentlig?

Synd jeg ikke har lyd på den PC-en jeg sitter på ved nå, men høres ut som om jeg får støtte av kommentatorene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...