Gå til innhold

Årets PL-lag 08/09

Latias

Årets kamp  

78 stemmer

1. 1. Hvilken kamp er sesongens beste?

• Liverpool - Arsenal 4-4
      43
    • Manchester United - Liverpool 1-4
      10
    • Manchester United - Tottenham 5-2
      9
    • Arsenal - Tottenham 4-4
      8
    • Manchester United - Chelsea 3-0
      8

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner heller ikke hva Ronaldo gjør så langt nede i en slik kåring.

Dette er som sagt fordi han sammenlignes med seg selv, og ikke de andre spillerne. Og siden han har en dårligere sesong, hjelper ikke en dritt at sesongen er enormt god så lenge den ikke er like god som i fjor, enn i fjor så blir det vanskelig for han å hevde seg.

Dette er ren bullshit. En teori du har utviklet deg. Ronaldo har vert effektiv iår, men langt fra noe førende spiller i PL i likhet med det som de andre har vert.

Enig i Kuyt, men Arbeloa har da hatt nok svake kamper for å være litt under de andre.

Arbeloa har hatt noen svake, ja. Men stegene han har tatt iår ha vert enorme. Mener ikke han her helt oppe med de beste backene, men han leverer sakene stabilt og bra. En av de bedre iår.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Gerrard, Torres og Alonso er det vel.

Arbeloa og Kuyt bør være med på listen over Liverpoolspillere som har vert direkte fantastiske iår.

I såfall skal Fletcher, Scholes, Giggs, Carrick, Vidic, Rooney og Ronaldo være med på en sånn "liste".

Lenke til kommentar
I såfall skal Fletcher, Scholes, Giggs, Carrick, Vidic, Rooney og Ronaldo være med på en sånn "liste".

Javel. Jeg diskuterer hvilke Liverpoolspillere som kan nevnes med samme åndedrag som Torres, Alonso og Gerrard ilag med Wisbatov og Tc47. Hvorfor du plutselig fører på en masse United spillere vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Dette er ren bullshit. En teori du har utviklet deg. Ronaldo har vert effektiv iår, men langt fra noe førende spiller i PL i likhet med det som de andre har vert.

Dette er ren bullshit. Og er en teori DU har utviklet av deg sjøl. Hvis ikke ronaldo har vært en førende spiller i PL i år så har hvertfall ikke du fulgt med.

Hater sånn argumentasjon, men det er visst det eneste du bruker.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Dette er ren bullshit. Og er en teori DU har utviklet av deg sjøl. Hvis ikke ronaldo har vært en førende spiller i PL i år så har hvertfall ikke du fulgt med.

Hater sånn argumentasjon, men det er visst det eneste du bruker.

Kan du bevise at det er slik folk tenker?

Det er jo generelt en teori du har.

Lenke til kommentar

Jepp. Det er en teori. Og eg har ingen behov for å bevise at folk tenker slikt.

På samme måte kunne eg slengt til deg i forrige innlegg: Bevis at eg tar feil. Blir bare for dumt.

Dessuten blir det over min fatteevne å si at sesongen til Ronaldo er så dårlig (mer korrekt vil være "så lite god) som du vil ha det til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Javel. Jeg diskuterer hvilke Liverpoolspillere som kan nevnes med samme åndedrag som Torres, Alonso og Gerrard ilag med Wisbatov og Tc47. Hvorfor du plutselig fører på en masse United spillere vet jeg ikke.

For da kan du se at United har hatt flere fantastiske spillere.

Lenke til kommentar
Jepp. Det er en teori. Og eg har ingen behov for å bevise at folk tenker slikt.

På samme måte kunne eg slengt til deg i forrige innlegg: Bevis at eg tar feil. Blir bare for dumt.

Dessuten blir det over min fatteevne å si at sesongen til Ronaldo er så dårlig (mer korrekt vil være "så lite god) som du vil ha det til.

Herre..

Jeg påstår vittig nok aldri at Ronaldo har hatt en dårlig sesong, men like god (og bedre som du påstår) enn Gerrard?

Please.

For da kan du se at United har hatt flere fantastiske spillere.

Jaha?

Skal vi hive på Reina, Agger, Skrtel, Carragher, Mascherano, Riera, Insua og Aurelio og da? Liksom fordi vi konkurrerer om å si mest mulig spillere på laget vårt?

Dette gir ingen mening. Diskuter Man Utd spillere generelt med noen som vil. Jeg diskuterer Liverpool atm, og er meget fornøyd med å fokusere på eget lag.

Lenke til kommentar

Må forøvrig legge til at (med forbehold om at eg blander brukere her inne nå) ditt sterkeste argument i denne diskusjonen i TIA tråden noen dager tilbake var: "Ronaldo har vært en skygge av seg selv i fjorårssesongen".

Haha, selfølgelig kan dette brukes som argument, da vi vet hva som bor i Ronaldo. Ifjor hadde han en "umenneskelig" sesong, og var verdensbeste spiller by a mile. Iår har han vert en skygge av seg selv (Det jeg prøver å få frem med å trekke opp fjorårssesongen.)

Ikke det at jeg påstår at fjorårssesongen har noe innvirkning på om Ronaldo har vert en bedre/dårligere spiller iår. Jeg bruker rett og slett det for å argumentere for at Ronaldo ikke har att noe enormt stor sesong.

Det vil eg si langt på vei beviser at du tenker slik hvertfall.

Pluss en liten quote til:

hele Ronaldo sagaen gidder jeg ikke å gå ut på, da du har riktig når du sier at jeg egentlig ikke har noe grunnlag om å uttale meg om han. Jeg burde se mer enn 15 kamper per sesong for å lage meg en vesentlig mening.

Men fremdeles er eg helt på jordet når eg kan si at Ronaldo har vært bedre enn Gerrard? Og akkurat som i TIA tråden er dette basert ut på det eg har sett av Gerrard og Ronaldo i år.

Case closed for min del.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Det er jo ganske klart at journalistene tenker sånn når Ronaldo havner under Giggs, Rooney og Lamps. Han har vært United's viktigste offensive spiller, og er Premier Leagues toppscorer. Han er så definitivt en førende spiller. Han spiller også opprinnelig kant, selv om han har spilt midtspiss i et par kamper i år. Det gjør det hele enda større for min del.

Lenke til kommentar
Uansett, stenger ikke pollen enda. Er jo så jevnt, så vi fortsetter til Vidic leder.

:dremel:

Vi kan jo godt gjøre det hvis det er det du vil. :)

Uansett, skjønner ikke hvordan vi skal kåre en vinner nå:

Nemanja Vidic [ 22 ] ** [40.74%]

Steven Gerrard [ 22 ] ** [40.74%]

Lenke til kommentar

Haha! Nei toppscoreren i PL er nok ingen førende spiller...

Det er jo ganske klart at journalistene tenker sånn når Ronaldo havner under Giggs, Rooney og Lamps. Han har vært United's viktigste offensive spiller, og er Premier Leagues toppscorer. Han er så definitivt en førende spiller. Han spiller også opprinnelig kant, selv om han har spilt midtspiss i et par kamper i år. Det gjør det hele enda større for min del.

Helt enig. Hadde samme prestasjon vært gjort av en hvilken som helst annen høyre/venstre ving, så er jeg ganske sikker på at spilleren enten ville vunnet eller kommet på andre plass i de fleste kåringene.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

23-22. :D

Håper du tok spøken Latias :!: Konklusjonen får være at begge har vært fantastiske i år, og at en LFC-supporter hadde sagt Gerrard, mens en ManU-supporter ville sagt Vidic. Men så kommer sikkert noen og skal være moralske og stemmer omvendt :)

Latias: Liverpool brillene deres gjør at de ikke engang ser Vidic. De ser bare Gerrard i ledelsen.

En som ikke tok det som en spøk i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...