Gå til innhold

Årets PL-lag 08/09

Latias

Årets kamp  

78 stemmer

1. 1. Hvilken kamp er sesongens beste?

• Liverpool - Arsenal 4-4
      43
    • Manchester United - Liverpool 1-4
      10
    • Manchester United - Tottenham 5-2
      9
    • Arsenal - Tottenham 4-4
      8
    • Manchester United - Chelsea 3-0
      8

Anbefalte innlegg

Skjer med at ingen Pool supportere har stemt på gullgutten deres Torres, eller evig oppskrytte Xabi Alonso? Skulle tro de har avtalt at de stemmer Gerrard slik at en Pool spiller vinner. Kan jo ikke la Vidic vinne ettersom han har vært dårlig i to kamper denne sesongen :roll: Like it matters, to kamper er 180 minutter. Noe som er ekstremt lite i fotball, og DET VET DERE! Kunne sikkert greid å finne to kamper der Gerrard var rævv også, men det gidder jeg ikke! Men men, er ikke lett å vinne da dere tror dere er best, da trofè skapet deres sier no helt annet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir nok Gerrard dette. Han har gjort en god sesong, men både Ronaldo og Vidic har vært bedre. Burde nesten vært en "finale" mellom de to øverste kandidatene til å bli årets spiller. Slik det er nå er alle Pool-stemmene konsentrert på Gerrard, mens United-stemmene er mer spredd. Egentlig tror jeg de fleste som ikke er fan av noen av klubbene vil si at Vidic har vært best i år.

Lenke til kommentar
desidert beste spilleren i år ligger under fare. Vidic har vært milveis bedre enn alle andre i år, og litt synd at ikke flere Liverpool supportere ser det og.

Uten tvil det latterligste jeg har lest her inne, noensinne. "DESIDERT" beste spilleren? Har du SETT Steven Gerrard spille iår? Har du sett tabbene Vidic har gjort? En spiller som har vert milevis bedre enn Gerrard iår kan umulig gjøre slike tabber.

Må kommentere denne. Vidic har spilt èn kamp hvor han har gjort store tabber, to. Vi trenger vel ikke nevne hvilken kamp det var...

Gerrard har også gjort store tabber, jeg husker et par grove feilpesninger pluss den meget komiske "bomme-på-ball"-episoden. "Problemet" er at siden han er en offensiv spiller så straffer ikke tabbene seg så veldig som med Vidic.

Men uansett, jeg stemte Gerrard - men Vidic er desidert en nummer to.

Dessuten så virker du veldig prepubertal til tider. Alle argumentene dine er noe ala: Seriøst, alle som har sett xxx vet dette. Det holder ikke mål, rett og slett.

Edit: Fotballjournalister i England rangerer Carrick foran Alonso. Kilde: http://www.dagbladet.no/2009/05/13/sport/s...league/6197760/

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar

Helt greit. Jeg bare spurte jeg.

Når du legger det inn på den måten kan det virke som om du viser til en slags fasit ettersom de har fått inn rundt 3600 stemmer. Personlig mener jeg at den pollen er lagt opp på en fordelaktig måte for Gerrard, akkurat som det ville vært en fordel for Giggs å lage en slik poll rett under overskriften om at han var spillernes spiller.

Lenke til kommentar
Kjakan vs Wisbatov Challenge

Er det en ting som er sikkert er det at jeg vet mer om fotball en deg Wisbatov.

Vi kunen jo tatt en liten kose-challenge.

Quiz og Diskusjon rundt forskjellige temaer, 5 LFC, 5 Man United og 5 Nöytrale kårer vinneren.

Taperen må spandere tur for den andre + en kompis til hösten for å se enten Man United på Old Trafford eller Liverpool på Anfield.

Kunne jo blitt veldig göy underholding for forumet de neste ukene og månedene, og for deg tydligvis en lett gevinst på rundt 10k nok.

GAME ON eller CHICKEN?

Ser du er født i 79 så du har nok økonomien i orden. Jeg derimot kan umulig finansiere dette, og da blir det feil av meg og skulle ta imot utfordringen. I realiteten så trenger jeg jo egentlig ikke pengene da du umulig kan vinne, men du fanget interessen min. Jeg lurer bare på hvordan dette skulle gått seg til? Hvem hadde vært de fem Liverpool - supporterene, eller for den sagts skyld United, og nøytrale? Hvordan skulle det gått til? Jeg må som sagt si Chicken, selv om jeg uten tvil vet at du ikke har peiling. Du er ganske lik Benitez når du drar opp dine "fakkts" som du selvsagt aldri kan finne statistikk som viser til.

Jeg sier Chicken, men vil som sagt gjerne ha mer informasjon rundt alt dette. Hvis jeg har all informasjon så kan jeg vel kanskje til og med finne en venn som kan sponse meg :)

EDIT: Når det er sagt så håper jeg faktisk dette var en spøk fra din side. Jeg synes oppriktig synd på deg Kjakan.

Jeg skal se på muligheten for å få matchen sponset, slik at vi begge to kan stille opp gratis. Men da vil det bli Live og filmet så kan vi legge ut småsnutter her på diskusjon.no.

Ville noe slikt väre aktuelt?

Lenke til kommentar
EDIT: Der kom to stemmer for Gerrard gitt, og han leder plutselig. I guess your magic worked Winy.

Sweet.

Da har eg jeg happy.

Latias, ta og steng pollen så vinner Gerrard! =D

"Liverpool captain Steven Gerrard has been voted the 2009 Footballer of the Year by the Football Writers' Association."

Ser ut som Diskusjon.no har samme syn som de høyt verdsette journalistene. De har jo tidligere blitt kalt "fasiten", siden de faktisk ser mer enn bare ett lags kamper.

Lenke til kommentar
EDIT: Der kom to stemmer for Gerrard gitt, og han leder plutselig. I guess your magic worked Winy.

Ser ut som Diskusjon.no har samme syn som de høyt verdsette journalistene. De har jo tidligere blitt kalt "fasiten", siden de faktisk ser mer enn bare ett lags kamper.

Da har vi også beviset for at Carrick er bedre enn Alonso i boks ;)

Lenke til kommentar

Da har vi også beviset for at Carrick er bedre enn Alonso i boks ;)

Touché.

EDIT; HVor står det? Btw? Link over kåringen hadde vert gøy.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar
Jeg skal se på muligheten for å få matchen sponset, slik at vi begge to kan stille opp gratis. Men da vil det bli Live og filmet så kan vi legge ut småsnutter her på diskusjon.no.

Vel nå begynner vi å snakke :) Ordner du noe slikt så stiger du i min anseelse. Er dette bare tomt prat er det dog verre.

Lenke til kommentar

Merkelig at Liverpool har typ 1 spiller, og United har 6 på topp 8, når det skiller lagene 3(6) poeng og Liverpool har 4 +mål mer.

Gerrard må ha bært dette Liverpoollaget noe sinnsykt i deres øyne. Han bør jo nesten være milevis forann Vidic på 4. plass.

Lenke til kommentar

Vel nå begynner vi å snakke :) Ordner du noe slikt så stiger du i min anseelse. Er dette bare tomt prat er det dog verre.

Jeg vil som sagt høre mer, men noe slikt ville definitivt vært interessant. Det kan godt hende at du sitter inne med mer fotballkunnskaper enn meg, men i så tilfelle så er du svært dårlig til å fremheve det på forumet. Jeg vil vite spesifikt hva quizen går ut på f.eks, men som sagt er jeg absolutt interessert.

Når det kommer til FWA Årets spiller så må jeg si at jeg er svært overrasket. Det at Gerrard kommer over en United - spiller kan selvsagt skyldes at det er flere United - spillere uten at jeg vet akkurat hvordan journalistene stemmer det frem. Det er for meg rart at flere av journalistene har stemt frem Giggs til andre plassen da jeg ser på dette som den prisen der man kårer for prestasjonene. Jeg synes det er skuffende at Vidic ikke får anerkjennelse for sin enorme sesong som midtstopper, men det er helt fortjent at Gerrard kommer over Giggs og Rooney. Jeg skjønner heller ikke hva Ronaldo gjør så langt nede i en slik kåring.

@Winy: Det skiller 3 poeng + en hengekamp, og det er vel tre spillere på Liverpool som har utmerket seg i år.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner heller ikke hva Ronaldo gjør så langt nede i en slik kåring.

Dette er som sagt fordi han sammenlignes med seg selv, og ikke de andre spillerne. Og siden han har en dårligere sesong, hjelper ikke en dritt at sesongen er enormt god så lenge den ikke er like god som i fjor, enn i fjor så blir det vanskelig for han å hevde seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...