Gå til innhold

Årets PL-lag 08/09

Latias

Årets kamp  

78 stemmer

1. 1. Hvilken kamp er sesongens beste?

• Liverpool - Arsenal 4-4
      43
    • Manchester United - Liverpool 1-4
      10
    • Manchester United - Tottenham 5-2
      9
    • Arsenal - Tottenham 4-4
      8
    • Manchester United - Chelsea 3-0
      8

Anbefalte innlegg

@kjakan

Når eg såg hvem som hadde skrevet "siste innlegg" før eg gikk inn i tråden tenkte eg mitt.

Og allikevel klarte du å overraske meg på en negativ måte.

Hjelpe meg er vel alt eg har å si.

Edit: Eg måtte le litt til av dette.

Hahahahahaha. Patetico, mucho patetico.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er ny på dette forumet, og gjorde nok ingen god debut med mine svar i tråden om Sesong 3 med spoilere.

Mange har spurt meg om hvorfor jeg er så aktiv og liker akkurat Prison Break.

Grunnen er at jeg tidligere har sittet i fengsel både her hjemme og i Sverige. Rømmningsforsøk var en del av hverdagen min, men det var selvfølgelig en annen tid og et annet sted.

Sammen med blant andre Max Manus, Gregers Gram og Birger Rasmussen så har jeg hjulpet mange med å rømme fra fengsel her til lands.

Dere som kjenner meg vet hva jeg snakker om.

Håper så mange som mulig vil komme å besøke meg på museet som jeg driver på Akershus.

Jeg synes dette innlegget av Kjakan24 i en annen tråd sier litt hvor usakelig og om jeg tørr å si det....trollete han er.. GET A LIFE KJAKAN!

Lenke til kommentar
Kjakan vs Wisbatov Challenge

Er det en ting som er sikkert er det at jeg vet mer om fotball en deg Wisbatov.

Vi kunen jo tatt en liten kose-challenge.

Quiz og Diskusjon rundt forskjellige temaer, 5 LFC, 5 Man United og 5 Nöytrale kårer vinneren.

Taperen må spandere tur for den andre + en kompis til hösten for å se enten Man United på Old Trafford eller Liverpool på Anfield.

Kunne jo blitt veldig göy underholding for forumet de neste ukene og månedene, og for deg tydligvis en lett gevinst på rundt 10k nok.

GAME ON eller CHICKEN?

Ser du er født i 79 så du har nok økonomien i orden. Jeg derimot kan umulig finansiere dette, og da blir det feil av meg og skulle ta imot utfordringen. I realiteten så trenger jeg jo egentlig ikke pengene da du umulig kan vinne, men du fanget interessen min. Jeg lurer bare på hvordan dette skulle gått seg til? Hvem hadde vært de fem Liverpool - supporterene, eller for den sagts skyld United, og nøytrale? Hvordan skulle det gått til? Jeg må som sagt si Chicken, selv om jeg uten tvil vet at du ikke har peiling. Du er ganske lik Benitez når du drar opp dine "fakkts" som du selvsagt aldri kan finne statistikk som viser til.

Jeg sier Chicken, men vil som sagt gjerne ha mer informasjon rundt alt dette. Hvis jeg har all informasjon så kan jeg vel kanskje til og med finne en venn som kan sponse meg :)

EDIT: Når det er sagt så håper jeg faktisk dette var en spøk fra din side. Jeg synes oppriktig synd på deg Kjakan.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Person 1: Eg mener ditt og datt.

Person 2: Eg er uenig med deg, du tar sinnsykt feil.

Person 1: Nisj. Eg er smartere enn deg. Vi må ha en quiz.

Tenk hvis alle diskusjoner hadde vært slik? Da hadde vi jo sluppet all kranglingen.

Lenke til kommentar
desidert beste spilleren i år ligger under fare. Vidic har vært milveis bedre enn alle andre i år, og litt synd at ikke flere Liverpool supportere ser det og.

Uten tvil det latterligste jeg har lest her inne, noensinne. "DESIDERT" beste spilleren? Har du SETT Steven Gerrard spille iår? Har du sett tabbene Vidic har gjort? En spiller som har vert milevis bedre enn Gerrard iår kan umulig gjøre slike tabber.

Bare sånn at det er klart; jeg syns Alonso har vært en bedre spiller enn Carrick i år.

Og som vanlig kommer "kjøp/salget" der du prøver å få Liverpoolsupportere til å ta din side med å hive inn et lite ben som vi skal sutte. Alle som har sett PL iår har sett at Alonso er bedre enn Carrick, så er ikke vits i å komme med noe så latterlig verdiløst.

Lenke til kommentar
Uten tvil det latterligste jeg har lest her inne, noensinne.

Har du lest innlegget til Kjakan eller??

Er forøvrig enig med Tc i at Vidic har vært mye bedre enn Gerrard i år, og det uten å få et ben å sutte på. Men så mener jo eg at Ronaldo også har vært bedre enn Gerrard i år, til tross for at han var enda mye bedre enn Gerrard i fjor.

Teller vel ikke min mening da tenker eg.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Uten tvil det latterligste jeg har lest her inne, noensinne.

Har du lest innlegget til Kjakan eller??

Ja, og jeg ser bort fra det ettersom han åpnelyst ikke er seriøs. Menst tc47 som virket som en noelunde seriøs person klarer å gulpe opp noe slikt avkom av en påstand er direkte latterlig.

Get a grip. Etter opphysing av Vidic skulle man trodd at han ble årets spiller i verden uten problemer. Skulle trodd han fikk Zidane sine toppkamper til å se ut som løkkefotball for 3 åringer.

Vidic har hatt en god sesong, likt med Gerrard. Men å komme og si at han er den desidert beste og milevis forann alle andre er som å spør etter vanilje og få sjokolade.

EDIT; Du jotun er jo bare på diskusjon.no for å være enige med de store gutta og få deg sosial status ved å vinne diskusjoner her inne. Jeg gir blankt faen i hva du mener om at Ronaldo har vert bedre enn Gerrard. det sier jo sitt om dine "objektive" meninger.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar

Ja er enig i at han ikke har vært milevis bedre.

Men han har vært bedre. Og etter min mening nokså klart bedre og.

Men evig runddans. Eg ser med mine briller, du med dine, og alle andre med sine :)

EDIT; Du jotun er jo bare på diskusjon.no for å være enige med de store gutta og få deg sosial status ved å vinne diskusjoner her inne. Jeg gir blankt faen i hva du mener om at Ronaldo har vert bedre enn Gerrard. det sier jo sitt om dine "objektive" meninger.

Sier vel mer om deg enn meg dette innlegget her vil eg påstå.

Og hvem er de store gutta?

Lenke til kommentar
Sier vel mer om deg enn meg dette innlegget her vil eg påstå.

FOrklar hva som har gjort Ronaldo til en bedre spiller enn Gerrard iår?

PLEASE forklar det.

Og ikke si "toppscorer" for det gir på det maximale enn pekepinn på hvor god en spiller har vert, det trenger ikke si noe om prestasjonsnivået generelt.

Darren Bent scorte f.eks 18 mål for 13. plass laget Charlton i 05/06 sesongen, og det gjorde han langt fra årets spiller.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar
Og er du her for å få deg sosial status ved å tape diskusjoner du? Bare lurer siden du åpenbart har noe imot "grunnen til at eg er her inne".

Vennligst forklar meg hva som har gjort Ronaldo til en bedre spiller iår?

Jeg har ingenting imot at du er her inne, men når du åpenlyst kommer med påstander for å skape kvalme så kan du få forklare de også.

Gleder meg til å se forklaringen din. Skal svare den imorgen.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar

Jeg er den store gutten :p. Jotun bidrar med enormt mye på dette forumet, spesielt for oss United - supportere, og jeg kan ikke tenke meg diskusjon.no uten Jotun. Ronaldo har scoret flere mål enn Gerrard denne sesongen. Han har rikelig med assists (to færre en Gerrard?), og har stort sett vært den eneste som har fungert offensivt i en periode der vi slet veldig med å score mål.

EDIT: Dere må slutte å gå på person.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
FOrklar hva som har gjort Ronaldo til en bedre spiller enn Gerrard iår?

PLEASE forklar det.

Helt ærlig? Dette er vanskelig. Og selvsagt vet du det, ellers hadde du aldri gitt meg den utfordringen.

Men måten Ronaldo påvirker en kamp, konstant en stor stygg trussel for motstanderene. Både frispark, raid på kanten(e) og avslutningene. Han scorer jevnt og trutt og han har mange assists. Han har en enorm rekkevidde offensivt på banen, noe som gjør han svært vanskelig å markere av banen av en spiller, siden han skifter posisjon på banen oftere enn eg bruker ! iløpet av et innlegg.

Han har en gudegitt teknikk.

Dette er tingene med Ronaldo. Alle disse tingene kan du si om Gerrard også, men eg mener at eneste Gerrard er bedre enn Ronaldo på er arbeidsmoral og pasninger. Problemet med deg og flere andre er at når dere ser på sesongen til Ronaldo i år, så klarer dere ikke gjøre det uten å sammenligne med fjorårets sesong. Og når dere da skal sammenligne han med andre spillere blir det i mine øyne helt mongo å dra inn fjorsesongen.

Eneste spilleren som er aktuell å sammenligne med Ronaldo hvis man trekker inn fjorårets kontra årets sesong er Ronaldo. Selv om han ikke har scoret like mange mål som i fjor, og selv om han ikke har dominert like mye som i fjor så har han dominert. Til de grader. Og når eneste svakheten som kan trekkes fram om Ronaldo er at han ikke har hatt en like god sesong som i fjor så blir det helt feil.

Faktisk vil eg påstå at på mange områder har Ronaldo tatt seg kraftig sammen i forhold til fjorårs sesongen: Filming, sutring og jobbing tilbake. Han er på vei til å bli en enda mer komplett spiller.

Enda har han en god del igjen på dette området. Men siden han har blitt så mye bedre i år enn i fjor, så kan eg jo bruke din tenkemåte: Da er han vel den beste på dette området da siden han er mye bedre i år enn i fjor. Du hører selv at det blir feil.

Dette har eg diskutert med deg før i TIA tråden, så eg ser ikke helt vitsen med å fortsette.

Min mening: Ronaldo har vært bedre enn Gerrard.

Din mening: Gerrard har vært bedre enn Ronaldo.

Eg takler at du har din mening. Kan du ikke bare takle at andre har andre meninger enn deg? Stem på Gerrard. Så stemmer eg på den spilleren eg mener har vært best i år. Nummer 2 og 3 får ikke stemme av meg.

Edit: Legger inn en forenklet konklusjon.

Konklusjon: Øyet som ser avgjør mye i et slikt tilfelle som dette. Enige blir man aldri uansett.

Jeg har ingenting imot at du er her inne, men når du åpenlyst kommer med påstander for å skape kvalme så kan du få forklare de også.

Her tror eg mye av problemet ligger. Andres meninger, som ikke er sammenfallende med dine meninger, blir, ifølge deg, bare slengt ut for å skape kvalme.

Når eg skriver at eg mener at Ronaldo har vært bedre i år enn Gerrard så er det helt absurd å påstå at det kun er for å skape kvalme. For uansett hva du måtte mene så er ikke den meningen så på jordet.

Hadde eg satt Nani foran Gerrard så hadde det vært et åpenlyst forsøk på kvalme.

Mistet helt lysten til å svare på innleggene dine nå, men har ikke lyst å fjerne alt eg skreiv heller. Så når du svarer på dette i morgen så får du det siste ordet. Gidder ikke diskutere når det blir på dette nivået der alt som ikke stemmer med dine meninger er kvalme.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
desidert beste spilleren i år ligger under fare. Vidic har vært milveis bedre enn alle andre i år, og litt synd at ikke flere Liverpool supportere ser det og.

Uten tvil det latterligste jeg har lest her inne, noensinne. "DESIDERT" beste spilleren? Har du SETT Steven Gerrard spille iår? Har du sett tabbene Vidic har gjort? En spiller som har vert milevis bedre enn Gerrard iår kan umulig gjøre slike tabber.

Bare sånn at det er klart; jeg syns Alonso har vært en bedre spiller enn Carrick i år.

Og som vanlig kommer "kjøp/salget" der du prøver å få Liverpoolsupportere til å ta din side med å hive inn et lite ben som vi skal sutte. Alle som har sett PL iår har sett at Alonso er bedre enn Carrick, så er ikke vits i å komme med noe så latterlig verdiløst.

Her tror jeg det blir for lite objektivt av oss begge. Du går rett på person (meg) her uten at jeg sa noe stygt om en Liverpool spiller som du gjorde med f.eks en Utd spiller før og det er svakt av deg. Men ja, det er virkelige meningen min. Jeg føler bare at etter en sesong så "clicker" det bare og man føler , "ja, det må være han" og det var Ronaldo i fjor og Vidic i år. Som sagt, kanskje lite objektivt men sånn er det bare. Tabber gjorde han, men så spørs det om det ikke er på likt nivå med Ronaldo som bommer på straffe (helt på målet) borte på Camp Nou i CL semi-finale og i selve finalen med en veldig svak straffe. Gjorde det at vi så på han som mindre verdig av prisen? Hva med en såpass idiotisk headbutt mot Pompey i begynnelsen av sesongen som fikk han til å gå glipp av 3 kamper når vi trengte han mens Rooney var metatarsal skadet? Gjorde det sånn at de fleste følte at han ikke fortjente årets spiller? Nei, og derfor ser jeg på disse TO dårlige kampene til Vidic som tabber i en syk sesong. Og det betyr ikke at på grunn av de to tabbekampene skal ikke han være årets spiller med formen han har vist i sikkert 30 kamper. Ja, jeg føler han har hatt en sesong som faktisk er en del bedre enn Gerrard sin når han som FORSVARSSPILLER klarer å vise seg frem såpass at han blir diskutert som årets spiller. Det er noe i seg selv.

Det med Alonso, herregud, hva er det du sier? Det er faen ikke for å Liverpool supporterne på min side men noe jeg ville legge til for å vise at jeg ikke bare tenker Utd over Liverpool alltid. Jeg kan være såpass åpen til at Alonso er bedre enn Carrick og jeg tror faktisk mange Utd supportere vil si at Carrick har vært fast i et (kanskje) PL-vinnende lag og et lag som er i CL-finalen osv. Men syns selv det blir litt feil da Alonso har vært temmelig syk i år og jeg syns egentlig plassen på årets lag er riktig. Men du får se på det selv og oppdikte dine teorier uten bekreftelse eller antydning for det du påstår. Ikke sjokk at du gjør det for å si det sånn. :)

EDIT: Der kom to stemmer for Gerrard gitt, og han leder plutselig. I guess your magic worked Winy.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Jeg er den store gutten :p.

You know who you are :love:

Haha :love:. Jeg må si at jeg er enig med Jotun i innlegget hans om Ronaldo. Jeg ser heller ikke denne kvalmen som Jotun visstnok prøver å spre. Du sa tidligere at du respekterte andres meninger Winy, men vi vet begge at dette ikke er tilfellet. Jeg er også enig med Tc når det gjelder Vidic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...