Gå til innhold

Årets PL-lag 08/09

Latias

Årets kamp  

78 stemmer

1. 1. Hvilken kamp er sesongens beste?

• Liverpool - Arsenal 4-4
      43
    • Manchester United - Liverpool 1-4
      10
    • Manchester United - Tottenham 5-2
      9
    • Arsenal - Tottenham 4-4
      8
    • Manchester United - Chelsea 3-0
      8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg skulle bare teste oppmerksomheten deres (eventuelt har jeg ikke hukommelse når det kommer til kamper, cuper og resultat). Hvis jeg skal jukse, går jeg bare inn i pollen og legger til litt stemmer.

Lenke til kommentar

ÅRETS SPILLER! Hva skjer med Vidic her?

Finnes det andre en Man United fans som stemmer Vidic her? Mannen fikk rödt kort i de to viktigste matchene i årets PL sesong. Dessuten skurrer jo listen DRAMATISK når Ryan Giggs, årets spiller i Premier League blant proffene ikke er nominert på denne listen. Dette förer rett og slett til at Vidic vil få flere stemmer da Giggs burde väre en het kanidat da han ble forsvart opp og ned av Man U fans da den prisen ble klar.

Vidic har värt ekstremt god men ikke glem at Torres har värt mye skadet og offensivt har Gerrard gjort 95% av alt Liverpool har prestert i årets sesong.

Han har hatt en sesong bare Ronaldo kan vise til av Midtbanespillere. Men Ronaldo må jo närmest regnes som ren spiss da han veldig ofte spilte det i sin drömmesesong. Gerrard spiller offensiv midtbane / hengende spiss og har mer defensive opg en Ronaldo. Ergo mener jeg at hans sesong i år går forbi Ronaldo sin selv om sistnevnte også har gjort det bra.

Er det noen fans bortsett fra Man United som har stemt Vidic pollen her?

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
ÅRETS SPILLER! Hva skjer med Vidic her?

Finnes det andre en Man United fans som stemmer Vidic her? Mannen fikk rödt kort i de to viktigste matchene i årets PL sesong. Dessuten skurrer jo listen DRAMATISK når Ryan Giggs, årets spiller i Premier League blant proffene ikke er nominert på denne listen. Dette förer rett og slett til at Vidic vil få flere stemmer da Giggs burde väre en het kanidat da han ble forsvart opp og ned av Man U fans da den prisen ble klar.

Vidic har värt ekstremt god men ikke glem at Torres har värt mye skadet og offensivt har Gerrard gjort 95% av alt Liverpool har prestert i årets sesong.

Han har hatt en sesong bare Ronaldo kan vise til av Midtbanespillere. Men Ronaldo må jo närmest regnes som ren spiss da han veldig ofte spilte det i sin drömmesesong. Gerrard spiller offensiv midtbane / hengende spiss og har mer defensive opg en Ronaldo. Ergo mener jeg at hans sesong i år går forbi Ronaldo sin selv om sistnevnte også har gjort det bra.

Er det noen fans bortsett fra Man United som har stemt Vidic pollen her?

Vidic har bortsett fra de to kampene dominert i forsvaret i år. Giggs ble kåret til årets spiller av spillerene (Les: spillerene, og årets spiller ikke årets beste spiller), og kom ikke med på årets lag her. Vidic har brutt haugevis av pasninger, operert som både midstopper, og som en back, fordi han til tider har måttet passe på rommet Rafael konstant etterlater seg når han går offensivt. Vidic har rett og slett vært fenomenal. Ronaldo spilte ikke spiss ofte i fjor, og har faktisk spilt spiss mer i år, men sesongen hans er absolutt høyt oppe (ser noen har stemt Hangeland som årets spiller, hva skjer?). Uansett mener jeg at Vidic er den eneste riktige kandidaten i denne avstemningen. Du pleier jo uansett ikke å ha noe særlig peiling så jeg gidder ikke å diskutere noe mer enn dette.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Du pleier jo uansett ikke å ha noe særlig peiling så jeg gidder ikke å diskutere noe mer enn dette.

Men det er litt skremmende hvor stor påvirkningskraft han har på andre som leser dette her og ikke vet bedre, selv om han nesten bare farer med bullshit. Gerrard har jo nesten tatt igjen Vidic etter han skrev det innlegget.

Edit: Typo.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Hehe, syns det er morsomt at pga. 2 kamper ut av 35 så langt er det faktisk fare for at den desidert beste spilleren i år ligger under fare. Vidic har vært milveis bedre enn alle andre i år, og litt synd at ikke flere Liverpool supportere ser det og. Men sånn er det bare.

Bare sånn at det er klart; jeg syns Alonso har vært en bedre spiller enn Carrick i år.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Kjakan vs Wisbatov Challenge

Er det en ting som er sikkert er det at jeg vet mer om fotball en deg Wisbatov.

Vi kunen jo tatt en liten kose-challenge.

Quiz og Diskusjon rundt forskjellige temaer, 5 LFC, 5 Man United og 5 Nöytrale kårer vinneren.

Taperen må spandere tur for den andre + en kompis til hösten for å se enten Man United på Old Trafford eller Liverpool på Anfield.

Kunne jo blitt veldig göy underholding for forumet de neste ukene og månedene, og for deg tydligvis en lett gevinst på rundt 10k nok.

GAME ON eller CHICKEN?

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
Kjakan vs Wisbatov Challenge

Er det en ting som er sikkert er det at jeg vet mer om fotball en deg Wisbatov.

Vi kunen jo tatt en liten kose-challenge.

Quiz og Diskusjon rundt forskjellige temaer, 5 LFC, 5 Man United og 5 Nöytrale kårer vinneren.

Taperen må spandere tur for den andre + en kompis til hösten for å se enten Man United på Old Trafford eller Liverpool på Anfield.

Kunne jo blitt veldig göy underholding for forumet de neste ukene og månedene, og for deg tydligvis en lett gevinst på rundt 10k nok.

GAME ON eller CHICKEN?

Kjakan, du taper lett...admit it, argumentene du kommer med er så latterlige at de ikke kunne hevdet seg i en barnehage krangel engang :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...