Gå til innhold

Årets PL-lag 08/09

Latias

Årets kamp  

78 stemmer

1. 1. Hvilken kamp er sesongens beste?

• Liverpool - Arsenal 4-4
      43
    • Manchester United - Liverpool 1-4
      10
    • Manchester United - Tottenham 5-2
      9
    • Arsenal - Tottenham 4-4
      8
    • Manchester United - Chelsea 3-0
      8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsomt når Pool - supportere begynner å snakke om at det blir feil å stemme på Ferguson som ligger an til å ta sitt tredje strake Premier League gull, samt tangere Liverpool sin rekord over seriegull. Hodgson har gjort det bra, for all del, men han har ikke tatt Fulham til UEFA - cupen, og dermed blir det etter min mening og dømme litt feil og stemme på Fulham. Jeg ser også at Benitez får stemmer for å sanke en 2. plass, og Wenger for å ha gjort en av sine dårligste sesonger med Arsenal. Jeg gleder meg til Ferguson blir kåret til årets manager, for det ser ut som det kan bli Hodgson her.

EDIT:

Btw "I am not talking about mind games. I am talking about facts".

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Morsomt når Pool - supportere begynner å snakke om at det blir feil å stemme på Ferguson som ligger an til å ta sitt tredje strake Premier League gull, samt tangere Liverpool sin rekord over seriegull. Hodgson har gjort det bra, for all del, men han har ikke tatt Fulham til UEFA - cupen, og dermed blir det etter min mening og dømme litt feil og stemme på Fulham. Jeg ser også at Benitez får stemmer for å sanke en 2. plass, og Wenger for å ha gjort en av sine dårligste sesonger med Arsenal. Jeg gleder meg til Ferguson blir kåret til årets manager, for det ser ut som det kan bli Hodgson her.

EDIT:

Nå er det denne sesongen avstemningen gjelder.

At Benitez og da spesielt Hodgon har gjort det så bra med troppen de har, så fortjener de årets manager mye mer enn Ferguson som nesten har to lag med toppspillere.

Lenke til kommentar

EDIT:

Nå er det denne sesongen avstemningen gjelder.

At Benitez og da spesielt Hodgon har gjort det så bra med troppen de har, så fortjener de årets manager mye mer enn Ferguson som nesten har to lag med toppspillere.

Forstår Hodgon, men Benitez har jo ikke vunnet noe med et så sterk mannskap, og derfor synst ikke jeg at han burde vinne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Rafa fortjener ikke å vinne nei, men min nominerte Hodgson derimot.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Nå har du faktisk klart å feilstave Hodgson to ganger Danielzu, skerpings ;).

Jeg ser på det Ferguson har gjort som minst like sterkt som Hodgson. Dere kan kalle det lett, og dere kan påstå at Ferguson ikke er en enormt god manager fordi han har en god stall, men sannheten er at han er god, og han viste det før han kom til United også. Han vant serien med Aberdeen, og Rangers og Celtic har vel vekslet på mellom den siden da. Det er etter min mening sterkt nok å vinne ligaen med tanke på alle skadene, og kampprogrammet. Jeg kunne ha vært enig med Hodgson, under tvil, hvis det så ut til at han tok Fulham til 6. plass, men 7. plassen er der jeg tror han ender, og etter min mening ikke godt nok til å bli kåret til årets manager.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Dette er kåringene som kan komme senere:

Årets spiller

Årets mål

Årets assist

Årets unge spiller

Årets veteran

Årets squad-player

Årets tilrettelegger

Årets overraskelse

Årets flopp

Flere idéer/meninger? :)

Uansett, skal vi gå videre fra spissene? Ser jo ut som om det er avgjort. .P

Hvorfor? Holder med årets lag spør du meg.

Lenke til kommentar

Hodgson er vel den manageren som kan regnes som den beste. Utifra den troppen han har til bruk, så har han gjort noe så og si ingen ville ha regnet med før årets sesong - eller bare et par måneder tilbake. Det er en årets manager verdig, ser man på troppen til Man Utd så inneholder den som nevnt tidligere, to førstelagstopper med toppspillere, så at de vinner er vel egentlig ingen overraskelse.

Bare for å også forsvare Benitez i samme forstand, så har ikke Liverpool heller en voldsom bred stall som f.eks. Man Utd, men de har likevel gjort det veldig bra, men det kan ikke sammenlignes med det Hodgson har gjort med Fulham.

Ferguson blir sikkert årets manager her inne av fansen, men av en jury ville Hodgson helt klart blitt valgt.

Lenke til kommentar
Jeg må si jeg er ganske overrasket Wikipedersen. Jeg ville tro at du er den eneste Liverpool - supporteren som klarer å se denne tingen i perspektiv.

Standardkommentaren din da en Liverpoolsupporter sier noe fint om United?

Med tanke på at dere har verdensbeste lag ser jo det imponerende at Rafa tar så mye innpå United med det middelmådige Liverpoollaget han har til rådighet.

Lenke til kommentar

Fordi at det å prestere i ligaen samtidig som man er med helt til slutten i VM for klubblag, ligacupen og CL samt å nå en semifinale i FA Cupen er en stor prestasjon sammenlignet med de lagene som ryker tidlig ut av nasjonal cup og bare må tenke på ligaen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...