Gå til innhold

Årets PL-lag 08/09

Latias

Årets kamp  

78 stemmer

1. 1. Hvilken kamp er sesongens beste?

• Liverpool - Arsenal 4-4
      43
    • Manchester United - Liverpool 1-4
      10
    • Manchester United - Tottenham 5-2
      9
    • Arsenal - Tottenham 4-4
      8
    • Manchester United - Chelsea 3-0
      8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Årets manager burde kanskje ikke bli avstemt før vi vet resultatet i PL og CL.

Selv om Ferguson tok UNited til CL finalen vil det kanskje være en "bedre" prestasjon for Benitez å evt. ta Liverpool til seier i PL.

Men min stemme går både subjektivt og objektivt til "the knight".

Lenke til kommentar
Synes ikke Torres fortjener plassen. Han har vært periodevis veldig god, men skadeplager og endel slappe kamper synes jeg gjør at Anelka fortjener plassen mer.

Det var en objektiv kommentar. At Torres har scoret 13 mål, selv om han har vært skadet i en halv sesong, synes jeg sier sitt. Med han på banen avgjør vi kampene vi ikke klarte å avgjøre i høst, med Keane som spiss.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Synes ikke Torres fortjener plassen. Han har vært periodevis veldig god, men skadeplager og endel slappe kamper synes jeg gjør at Anelka fortjener plassen mer.

Tviler på at vi skal begynne å telle slappe kamper Anelka vs Torres.

Lenke til kommentar

Jeg vil nominere Harry Redknapp for at han klarte å snu Tottenham skuta på riktig kurs igjen, og Tony Pulis for at han klarer å holde Stoke i Premier League.

Når SAF antagelig vinner ligaen med Manchester United igjen så er det vel ingen tvil om hvem som er årets manager i Premier League.

Jeg stemte for øvrig på Robinho og Rooney denne gangen, og vurderte i en periode Van Persie i stedet for Robinho. Robinho fordi han har vært en ufattelig viktig spiller for et middelmådig City, og Rooney har vært god i store deler av sesongen, og ekstrem til tider.

Jeg stemte ikke Torres, fordi han har vært enormt skadeplaget, og kommer etter min mening langt bak på listen i år.

Lenke til kommentar
Hva med å høre på trådstarter bare en gang bolanos, og evt. lese førstetråden for en gangs skyld? Rafa var den første som ble nominert.

Det er 7Bananas vi snakker om her. Fyren kan jo ikke forskjellen mellom 7 og 9 engang, så tror ikke man kan forvente så mye mer. :p

Lenke til kommentar

Jeg mener at Robinho har vært viktigere for City, ja, og har hatt en tyngre jobb enn Torres som Liverpool har klart seg fint uten i mange kamper. Torres har etter min mening vært for mye skadet til å kunne bli kåret til en av de beste spissene, men dette er jo min mening, og alle skal få stemme på de som de synes har fortjent det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...