Gå til innhold

Årets PL-lag 08/09

Latias

Årets kamp  

78 stemmer

1. 1. Hvilken kamp er sesongens beste?

• Liverpool - Arsenal 4-4
      43
    • Manchester United - Liverpool 1-4
      10
    • Manchester United - Tottenham 5-2
      9
    • Arsenal - Tottenham 4-4
      8
    • Manchester United - Chelsea 3-0
      8

Anbefalte innlegg

At Alonso får den andre foran Lampard er latterlig nok for min del.

At Giggs har like mange stemmer som Lampard er latterlig nok for min del.

Da regner jeg med at du ikke har sett noe særlig United i år. Giggs har vært enorm i år i sin sentrale posisjon, og av det jeg har sett bedre enn deres kjære Alonso.

Jeg klarer ikke å ta deg seriøst når du sier Giggs har vært bedre enn Alonso.

Alonso har vært den beste spilleren vår i år. Og jo, jeg har sett en god slump kamper av United, og jeg syns ikke han har vært så enorm som du sier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lucas ble ikke nominert. Han er ingen angresspiller.

Jotun mente nok på midtbaneplass.

Dalglish nominerte Lucas som angrepsspiller, noe han ikke er. ;)

Lampard har vært mye bedre enn Alonso. Er ikke rart at spanjolen har så mange stemmer, for de fleste Liverpool-supporterne greier ikke å være objektive...

Lenke til kommentar
Lampard har vært mye bedre enn Alonso. Er ikke rart at spanjolen har så mange stemmer, for de fleste Liverpool-supporterne greier ikke å være objektive...

Tror helt ærlig at det ikke finnes en eneste hardcore supporter av et lag som klarer å være helt objektiv, selv om mange tror de er det.

Syns forresten det er en latterlig uttalelse å si at Lampard har vært mye bedre enn Alonso, da begge har vært blant de beste spillerne i Premier League i år. Det håper jeg de fleste kan se.

Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke å ta deg seriøst når du sier Giggs har vært bedre enn Alonso.

Alonso har vært den beste spilleren vår i år.

Hmmmm. Trodde det var Gerrard eg. Var iallfall han i en annen setting så vidt eg husker, men det var sikkert alle de andre på Liverpool som sa det. Mulig eg blander litt.

Min mening er iallfall (av det eg har sett av Liverpool) at Gerrard har vært svært mange hakk over Alonso. Men de har jo helt forskjellige roller så sammenligningen blir jo rar uansett.

Lenke til kommentar
Stemte VDS for at Reina ikke skulle vinne.

Sier alt.

Begge mine innlegg er latterliggjøring av innlegg som er postet rett før mine. Jeg stemte aldri på Van der Sar, men fikk følelsen av at mange United-supportere som heller hadde lyst til å stemme andre keepere enn VDS følte seg tvunget til å stemme Van der Sar så ikke Reina skulle vinne keeperplassen.

Her ser man at så straks to Liverpool-spillere faktisk leder, så begynner kommentarene om at det er "latterlig at x er over y", noe som blir like teit. Selv stemte jeg Gerrard/Lampard her, men syns på ingen måte at det gjør noe at Alonso ligger an til å få Lamps sin plass. Fordi Alonso har vært god.

Det er klart at slik kommentarene står til så ser det direkte dumt ut for min del, og kanskje jeg burde tenkt på det, men det var ikke meningen å være selvmotsigende her.

Red.: Noterer meg ellers at det er 58 avgitte stemmer her, og 122 resultater i pollen, med andre ord 6* stemmer for mye. Har mine teorier i hvordan de har kommet, men skal ikke lufte de.

Red. av red.: Lol, maths.

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Red.: Noterer meg ellers at det er 58 avgitte stemmer her, og 122 resultater i pollen, med andre ord 4 stemmer for mye. Har mine teorier i hvordan de har kommet, men skal ikke lufte de.

Nå er det 59 stemmer og 124 resultat. 59x2= 118. 124-118= 6. Altså seks stemmer for mye. Litt merkelig.

EDIT: Og selvsagt er det sikkert lov å stemme på flere enn to når jeg tenker meg om. Men det blir jo litt synd

Endret av GBD
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Stemte VDS for at Reina ikke skulle vinne.

Sier alt.

Begge mine innlegg er latterliggjøring av innlegg som er postet rett før mine. Jeg stemte aldri på Van der Sar, men fikk følelsen av at mange United-supportere som heller hadde lyst til å stemme andre keepere enn VDS følte seg tvunget til å stemme Van der Sar så ikke Reina skulle vinne keeperplassen.

Her ser man at så straks to Liverpool-spillere faktisk leder, så begynner kommentarene om at det er "latterlig at x er over y", noe som blir like teit. Selv stemte jeg Gerrard/Lampard her, men syns på ingen måte at det gjør noe at Alonso ligger an til å få Lamps sin plass. Fordi Alonso har vært god.

Det er klart at slik kommentarene står til så ser det direkte dumt ut for min del, og kanskje jeg burde tenkt på det, men det var ikke meningen å være selvmotsigende her.

Red.: Noterer meg ellers at det er 58 avgitte stemmer her, og 122 resultater i pollen, med andre ord 4 stemmer for mye. Har mine teorier i hvordan de har kommet, men skal ikke lufte de.

Er enig i det du sier. Slike avsteminger ender somregel opp som en farse.

Lenke til kommentar

Siden man kun kan velge mellom "ett svar" eller "flervalgsspørsmål", er det nødt til å bli slik. Man kan ikke sette et bestemt tall for hvor mange man kan stemme på. Siden man skal kåre to "vinnere" i denne posisjonen, så måtte jeg velge den funksjonen der man kan stemme på så mange man vil. Mtp. det, så er ikke 4-6 stemmer så mye, så stemmerne har gjort en god jobb. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Synd man ikke viste det før nå, tenk hvor mange flere stemmer Fletcher,Carrick,Giggs og Scholes kunne hatt. :wallbash:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Scousere har hatt et enkelt valg med Alonso-Gerrard, mens oss stakkars United-supportere har måttet velge en av Carrick, Anderson, Scholes, Fletcher og Giggs. Nå vet vi det også.

Lenke til kommentar
Er enig i det du sier. Slike avsteminger ender somregel opp som en farse.

Dette sa eg vel før første avstemning om eg ikke husker feil.

Folk klarer ikke legge fra seg følelsene og stemme etter hodet. Det stemmes for mye etter hjertet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...