Gå til innhold

Årets PL-lag 08/09

Latias

Årets kamp  

78 stemmer

1. 1. Hvilken kamp er sesongens beste?

• Liverpool - Arsenal 4-4
      43
    • Manchester United - Liverpool 1-4
      10
    • Manchester United - Tottenham 5-2
      9
    • Arsenal - Tottenham 4-4
      8
    • Manchester United - Chelsea 3-0
      8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Henger ikke på greip at Liverpool skal få begge sentrale midtbanerollene. Man.Utd eller Chelsea burde hatt en der.

Hensikten med denne tråden er vel å kåre de beste, uansett lag. At Alonso og Gerrard blir valgt er jo helt rett, de har vært helt outstanding. Og de passer sammen, pga en defensiv og en offensiv.

Lenke til kommentar

At to spillere passer sammen burde da virkelig ikke være et kriterie når man velger hvilke to som har vært best. Man bør jo velge hvilke to som er best basert på deres individuelle prestasjoner. Blir dumt å velge Fletcher og Giggs bare fordi de var fantastiske sammen mot Chelsea, og har hatt en bra sesong. Egentlig syns jeg det er litt overraskende at Lampard har så få stemmer. Han har vært helt fantastisk gjennom sesongen, og i mine øyne et godt stykke foran Alonso, Scholes, Fletcher, Ireland osv. (som selvsagt også har vært meget bra).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Du mener at Davies har vært god nok til årets lag?

Ikke nødvendigvis. En nominasjon vil si at han mener han har vært god nok til å vurdere om han har vært god nok til årets lag.

Stemmen han avgir sier noe om hvem han mener har vært god nok til årets lag.

Jeg vet det, og det var ikke det jeg mente, om du leser igjen.

Lenke til kommentar

Der må jeg si meg uenig med deg Torstein. Fabregas har spilt omtrent halvparten av ligakampene til Arsenal, og var skadet i store deler av deres gode periode. Da mener jeg at en spiller som har prestert jevnt over veldig bra for Liverpool i de rundt 30 kampene sine kommer foran. Jeg mener at Fabregas er en bedre spiller enn Alonso, men at Alonso er den som har vært best av de to i ligaen i år.

Lenke til kommentar
At Alonso får den andre foran Lampard er latterlig nok for min del.

At Giggs har like mange stemmer som Lampard er latterlig nok for min del.

Da regner jeg med at du ikke har sett noe særlig United i år. Giggs har vært enorm i år i sin sentrale posisjon, og av det jeg har sett bedre enn deres kjære Alonso.

Lenke til kommentar
At Alonso får den andre foran Lampard er latterlig nok for min del.

At Giggs har like mange stemmer som Lampard er latterlig nok for min del.

Da regner jeg med at du ikke har sett noe særlig United i år. Giggs har vært enorm i år i sin sentrale posisjon, og av det jeg har sett bedre enn deres kjære Alonso.

Du tuller nå? Giggs har vel ikke fått starta over 15 kamper en gang? Hvis Giggs hadde vært så god som du sier, hadde han hatt langt flere stemmer fra United-supporterene.

Edit: Haha nå har han faktisk flere enn Lampard. Fantastisk.

Endret av BareMarius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...