Gå til innhold

Årets PL-lag 08/09

Latias

Årets kamp  

78 stemmer

1. 1. Hvilken kamp er sesongens beste?

• Liverpool - Arsenal 4-4
      43
    • Manchester United - Liverpool 1-4
      10
    • Manchester United - Tottenham 5-2
      9
    • Arsenal - Tottenham 4-4
      8
    • Manchester United - Chelsea 3-0
      8

Anbefalte innlegg

Edit: Men mannen er tydeligvis ganske smålig/uintelligent: http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=19688&zone=1

Nå er det du som er smålig.

Smålig nei, det vil jeg ikke si.

Men er enig med deg at jeg feiltolket sitatet litt, det er vel heller liverpool.no som burde fått min kritikk :) Dårlig nettsted, i likhet med united.no.

Edit: Når han sier at ingen i Liverpool kommer til å skylde på dommeren hvis/når United vinner serien - så ligger det litt mellom linjene at han synes at man kanskje kunne gjort det - noe som er riv ruskende galt.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Når han sier at ingen i Liverpool kommer til å skylde på dommeren hvis/når United vinner serien - så ligger det litt mellom linjene at han synes at man kanskje kunne gjort det - noe som er riv ruskende galt.

Det er greit nok, men det tror jeg er fordi hvis han hadde sagt "hvis United vinner serien, så er det fortjent", så hadde ikke det klinget så godt i ørene til fansen. Selv om det kanskje stemmer.

Innholdet på Liverpool.no er av fans for fans. Derfor er det også til tider en temmelig subjektivt.

Lenke til kommentar

Kuyt er en jordnær mann. Han sier her at han ikke vil klandre noe dommere vist Liverpool taper ligaen. Er det mulig og godta dette istedefor å komme med konspirasjonsteorier om at han "kanskje påstår at det muligens er en liten sjangse for at han muligens mener de har en grunn til å gjøre det".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Vi gikk forbi Carra og damen hans på gaten den ene gangen. Bare helt random liksom. Han var ute og vandret. Ingen som plaget ham. Det kan faktisk spillerne gjøre i Liverpool, sannsynligvis med unntak av Torres.

Lenke til kommentar
Kuyt er en jordnær mann. Han sier her at han ikke vil klandre noe dommere vist Liverpool taper ligaen. Er det mulig og godta dette istedefor å komme med konspirasjonsteorier om at han "kanskje påstår at det muligens er en liten sjangse for at han muligens mener de har en grunn til å gjøre det".

1. Det er ikke en konspirasjonsteori.

2. Jeg godtar selvsagt det, men bare det at han faktisk sier det gjør at folk kan/vil tro at dommeren har hatt stor innflytelse for at gullet kan havne på OT i år også.

Hvis jeg går og sier til folk at jeg ikke synes Winydancer du er en pikk fordi du heier på Liverpool, impliserer jo dette at det er en relativt klar oppfatning blant folk.

Men, tilbake til årets lag!

Edit: Kan vi i fremtiden IKKE dele opp ord som høyrekant og venstrekant til hhv. høyre kant og venstre kant i pollen??

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvis jeg går og sier til folk at jeg ikke synes Winydancer du er en pikk fordi du heier på Liverpool, impliserer jo dette at det er en relativt klar oppfatning blant folk.

Touchè.

Jeg stemte for øvrig Ronaldo, men jeg har ikke gitt en begrunnelse enda.

1. Han var best denne sesongen.

2. Jeg elsker at han er mislikt og jeg liker ham bedre og bedre for hver dag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvor mye har du egentlig sett av Kuyt i år? Hvis mer enn en kamp, hvor mye har du egentlig sett av ham uten United-brillene?

Lenke til kommentar

Wh1te: Ser aldri en PL kamp uten United brillene på. Hvordan skulle det være mulig? Man ser jo alltid en kamp med samme øynene man ser klubben man elsker. ;)

Forøvrig har eg sett en god del Liverpool i år, som sagt i Liverpool tråden, selvsagt ikke like mye som United. Men kom for tusan ikke her og påstå at Kuyt fortjener så mange stemmer hvis alle her inne hadde vært nøytrale spectators. DA vet eg at du er useriøs. De fleste stemmene han har fått kommer fra hjertet.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Hvilken høyrekant burde få komme på Årets PL-lag?

Dirk Kuyt [ 12 ] ** [30.00%]

James Milner [ 4 ] ** [10.00%]

Cristiano Ronaldo [ 23 ] ** [57.50%]

Antonio Valencia [ 0 ] ** [0.00%]

Valon Behrami [ 1 ] ** [2.50%]

Salomon Kalou [ 0 ] ** [0.00%]

Da er det bare å stemme på venstrekantene, og nominere midtbanespillerne. Dette skal bli gøy. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...