Gå til innhold

Årets PL-lag 08/09

Latias

Årets kamp  

78 stemmer

1. 1. Hvilken kamp er sesongens beste?

• Liverpool - Arsenal 4-4
      43
    • Manchester United - Liverpool 1-4
      10
    • Manchester United - Tottenham 5-2
      9
    • Arsenal - Tottenham 4-4
      8
    • Manchester United - Chelsea 3-0
      8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Greit, skjønner, men med de ratingene der er Arshavin mer enn nok kvalifisert for årets lag. Arshavin scorte 4 mot Liverpool, 2 mot blackburn (om ikke det ene var selvmål, men jeg mener det var Arshavin sitt) + 1 mot Wigan.

Så det er 5 mål om ikke det ene målet mot Blackburn var hans mål, men det er likevel imponerendes. Jeg skal i hvertfall stemme på Arshavin som årets venstre midt.

Det eine mot Blackburn var eit sjølmål, men det blir fortsatt 6 mål. :p

Ah, faen ser det nå :p Tror faktisk jeg skulle skrive 6 :p

Lenke til kommentar
Artig diskusjon. Dere krangler og er uenige, men dere er ikke uenige om noenting :)

Nominer Arshavin og stem, eller ikke stem på han. Det er et godt råd.

Tror de feiltolket det første innlegget mitt ganske mye :)

Si i fra når vi kan gå videre, folkens. :w00t:

Bare og gå videre. Virker som det blir Hangeland - Vidic.

Lenke til kommentar
Bare og gå videre. Virker som det blir Hangeland - Vidic.

Kan gå videre nå hvis det ikke er flere høyre kanter som skal nomineres. ;)

Ser greit ut. Er ikke så mange hørekanter som har stått frem iår.

Hiv med Kalou også, så er vi sikret.

Nisj. Er bare de 4-6 siste kampene det.

Ok2k ; )

Lenke til kommentar
Føler Rooney burde vert nominert på vingen, og Ronaldo som spiss. Synst det er slik rollene har vert i store deler av sesongen?

*MED FORBEHOLD OM AT JEG TAR FEIL*

Hehe, har ikke sett Utd i månedene August - April? :) Ronaldo har faktisk vært litt "isolert" borte på vingen i de fleste kampene og ikke fått komme inn like mye og spille som spiss som han gjorde så mye i fjor, mye pga. Berbatov kjøpet osv.

Btw, skjønner ikke man skal ta vekk en kamp også si at spilleren har 0.2 som er dårlig uten den kampen. Arshavin har 0.6 målrate, jeg har lest det du har skrevet og syns ikke man kan ta vekk en kamp og se på en spiller. Hadde kanskje vært med litt om det var som sagt mot Derby i fjor, men kampen han gjorde det i gjør bare at han fortjener enda mer ros for å ha 0.6 i målrate og de vurderingene hans som gjorde at det var 0.3-0.4 mer.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Hvilke spillere burde komme på Årets PL-lag?

Hvilke to midtstoppere burde få komme på Årets PL-lag?

Nemanja Vidic [ 28 ] ** [33.73%]

Brede Hangeland [ 18 ] ** [21.69%]

Christopher Samba [ 1 ] ** [1.20%]

Joleon Lescott [ 3 ] ** [3.61%]

Phil Jagielka [ 3 ] ** [3.61%]

Rio Ferdinand [ 11 ] ** [13.25%]

Martin Skrtel [ 7 ] ** [8.43%]

Jonny Evans [ 2 ] ** [2.41%]

Sami Hyypia [ 2 ] ** [2.41%]

Jamie Carragher [ 5 ] ** [6.02%]

Kolo Toure [ 3 ] ** [3.61%]

Da er det bare å stemme på høyre kantene, og nominere venstre kantene. Jeg har tatt flervalgsfunksjonen, slik at man kan stemme på flere.

Lenke til kommentar
Hehe, har ikke sett Utd i månedene August - April? :) Ronaldo har faktisk vært litt "isolert" borte på vingen i de fleste kampene og ikke fått komme inn like mye og spille som spiss som han gjorde så mye i fjor, mye pga. Berbatov kjøpet osv.

Btw, skjønner ikke man skal ta vekk en kamp også si at spilleren har 0.2 som er dårlig uten den kampen. Arshavin har 0.6 målrate, jeg har lest det du har skrevet og syns ikke man kan ta vekk en kamp og se på en spiller. Hadde kanskje vært med litt om det var som sagt mot Derby i fjor, men kampen han gjorde det i gjør bare at han fortjener enda mer ros for å ha 0.6 i målrate og de vurderingene hans som gjorde at det var 0.3-0.4 mer.

Jeg har ikke sett enormt mye United nei. Nå i sesonginnspurten har det blitt litt, grunnet spenningen i toppen, og jeg synst jeg ser Rooney nedover venstrevingen titt og ofte. Men har vell med at Berbatov har spilt spiss ja!

Arshavin diskusjonen gidder jeg ikke en gang til :p har forklart at jeg ikke snakker om å ta vekk dette fra han, da det er en stor prestasjon..

Lenke til kommentar
Da er det bare å stemme på høyre kantene, og nominere venstre kantene. Jeg har tatt flervalgsfunksjonen, slik at man kan stemme på flere.

Mulig eg misforstår noe nå. Men, flere spillere på høgrekant??

Lenke til kommentar

Mulig eg misforstår noe nå. Men, flere spillere på høgrekant??

Ikke flere spillere på høyre kant, men man kan stemme på flere.

Greit. Jeg har fiksa det, for dere griner så jævelig. :p

Nominerer Ashley Young til venstre kanten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...