Dobain Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hvis jeg stapper en q-tip i øret så har jeg en tendens til å spy. Hva skjer? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg begynner å hoste... jeg lurer også på hva som skjer :!: Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 :O Jeg har kun en tendens til å elske det! :-) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hvis jeg stapper en q-tip i øret så har jeg en tendens til å spy. Hva skjer? Du tukler nok med et eller annet i balanse-nerver i øret ditt som gjør deg uvell eller noe i den duren vil jeg anta. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Husk når du tar en q-tip inn i øre så skal du IKKE stappe! Det holder lenge med litt forsiktig lek, for å få ut gulgugge. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Når jeg bruker q-tips så klør jeg i halsen og nederst på leggen Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det var faen meg bra nokon laga ein slik tråd. Eg trudde eg var ein skikkelig frik no, godt nokon andre og har det slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå