Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hjelp: Gilera DNA 50cc

Anbefalte innlegg

hei, jeg blir 16 om noen uker og jeg har lyst på moped. jeg har funnet den jeg vil ha (Gilera DNA 50cc ) men jeg greier ikke å finne ut hvor jeg skal kjøpe den så jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med å finne noen nettsteder hvor man kan kjøpe en ny eller brukt GILERA DNA 50cc vis noen her har en til salgs send meg gjærne en epost på [email protected] . :thumbup: jeg vil takke på forhånd for alle som hjelper meg med å finne denne type sykkel :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
hei, jeg blir 16 om noen uker og jeg har lyst på moped. jeg har funnet den jeg vil ha (Gilera DNA 50cc ) men jeg greier ikke å finne ut hvor jeg skal kjøpe den så jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med å finne noen nettsteder hvor man kan kjøpe en ny eller brukt GILERA DNA 50cc vis noen her har en til salgs send meg gjærne en epost på [email protected] . :thumbup: jeg vil takke på forhånd for alle som hjelper meg med å finne denne type sykkel :thumbup:

Denne sykkelen er ute av produksjon dessverre. Siste kjente veil pris var kr 27.000! Solgte noe begrenset, men har sjeldent gode kjøre egenskaper. Kjenner ikke til noen brukte for øyeblikket. Følg med...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...