trespiser Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hallo, noen her som bor i Bergen og syns at Vertshuset på Fagernes høres kjent ut og var der på lørdag den 2. mai 2009 ? Da vil jeg gjerne ha kontakt med deg. Du kan være den jeg leiter etter nå. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Vel, var på byen på lørdag og kom i prat med ei meget hyggelig jente som ville danse, dele drinken med meg osv. og jeg likte henne så godt. men plutselig så stengte plassen og hu måtte gå. Siste jeg hører er "Du finner meg på Facebook" og nå prøver jeg å leite etter henne men har veldig få opplysninger å gå etter, jeg hadde nok fått i meg for mye så det er vanskelig. prøver å kontakte andre som kunne gi meg noen fler opplysninger men det hjalp lite. men gir ikke opp da. hu var bare på besøk i byen og ingen anelse når hu kommer tilbake igjen. noen som har vært i samme situasjon? og noen som kanskje har erfaringer som kan hjelpe meg? jeg tviler på at jeg er den eneste. De eneste opplysningene jeg har er utseende, fornavn og alder. hennes bopel kan være 2 steder eller omegn disse 2 stedene. Jeg blir utrolig takknemlig for alle svar som hjelper meg og eventuelt en liten dusør hvis det er lov på forumet her. Dersom jeg har postet denne feil så hadde det vært fint om den kan flyttes til riktig plass i forumet Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hva slags opplysninger har du å gå ut ifra? Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Hva slags opplysninger har du å gå ut ifra?De eneste opplysningene jeg har er utseende, fornavn og alder. hennes bopel kan være 2 steder eller omegn disse 2 stedene. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Går kanskje ann å søke i skattelister etter alder i kommunen dersom du veit kvar ho kan bu. Edit: Legg du ut meir info kan kanskje noko hjelpe deg med å søke, evt kjenner vedkommande. Edit2: Dersom jenta ikkje er i skattelistene kan du vell kanskje sjå om ho har nettbyprofil. Meiner å hugse det går ann å søke ganske greit opp der etter kvar personen befinn seg. Edit3: Ikkje spørr meg kvifor eg har slike idear Endret 4. mai 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Alltid ligger tilrette for at du blir perfekte forfølgeren ! Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ønsker deg lykke til! Hvis du legger ut opplysningene, så kanskje noen kan hjelpe. Hvis du ikke er så heldig at hun dukker opp personlig her på forumet. Kanskje hun blir litt fortumlet, selv om hensikten helt sikker er nobel. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 1. Se i gule sider. 2. Søk opp i skattelistene. 3. Søk eventuelle navn du finner på Facebook. Via telefonkatalogen.no fant jeg ut at det var 53 Kristiner i kommunen min. Det er ikke noe problem å søke opp et slikt antall på Facebook. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå