Emilie Margrethe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hei, for en stund siden (år) fant jeg et "spill" Hvor Hoops og Yoyo sa thank you thank you thank you mange ganger altså, og telte oppover. til 1 million e.l. men jeg kan ikke finne det igjen! Kan noen finne det igjen for meg? På forhånd takk - Emilie (14 år fra Asker) Håper på svar! Lenke til kommentar
lilko Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 http://www.yonkis.com/mediaflash/unmillon.htm Det er tydeligvis ikke lov for 14 åringer å google. Lenke til kommentar
Emilie Margrethe Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Vel, jeg gjorde det, hvis ikke hadde jeg ikke spurt om hjelp her. -.- Det er tydeligvis ikke lov for eldre å være hyggelige.. o.O Jaja.. Takk Lenke til kommentar
lilko Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg googla også, men hvorfor fant jeg den, men ikke du den? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Jeg googla også, men hvorfor fant jeg den, men ikke du den? Det er fordi du er så flink. Endret 4. mai 2009 av bash Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg googla også, men hvorfor fant jeg den, men ikke du den? Er ikke alle som har svart belte i google slik som noen av oss, vettu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå