LORD G10 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg har ikke sett G10 og hvordan den viser SD, men det er nok lurt å ta seg en tur i butikken å sjekke det ut. Da jeg så den i butikken kjørte de Transformers på Blu-Ray og det så helt fantastisk ut. Lenke til kommentar
Nimsi Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 kjør på med Panasonic! Jeg har kjøpt 2 panasonic plasma TV'er, 46" TH46PZ81 var den siste og er så glad som bare det! Ingen innbrenning etter flere timer idle PC på... Synes du burde gå for den 50" Panasonic'n du så på, den er utrolig. Gå innom en lokal elektronikkforhandler, be dem om å dimme lys og sette på denne og en LCD skjerm mot hverandre... du blir ikke misfornøyd. Den har jo bare tapt mot Pioneer på hver test side by side. Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hvilke butikker har G10 i utstilling da? Har vært i kontakt med lefdal, elkjøp osv og disse butikkene har den ikke utstilt. Heller ikke PS8000 Lenke til kommentar
Nimsi Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg kjøpte mine direkte fra nettbutikk... testene jeg leste var så overraskende gode at jeg tenkte det er bra nok for en så billig TV Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg kjøpte mine direkte fra nettbutikk... testene jeg leste var så overraskende gode at jeg tenkte det er bra nok for en så billig TV Da gir du trådstarter linker til disse testene da skjønner du.... Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Har egentlig bestilt PS8000 selv, men ble litt skeptisk når jeg leste om innbrenning i skjermen :S Man må klare å skille IR og innbrening! Denne med de fleste plasmamodeller har dette noe som verken er farlig eller noe stor problem.. Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hvilke butikker har G10 i utstilling da? Har vært i kontakt med lefdal, elkjøp osv og disse butikkene har den ikke utstilt. Heller ikke PS8000 G10 så jeg på Lefdal... Mener det er på Alnabru den ligger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå