abene Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Den norske søkemotor Kvasir skal lanseres i ny utgave. Les mer Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Er det noen som i det hele tatt bruker kvasir? -Tet Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Tror det bare er gamlinger som via startsiden som bruker den... Lenke til kommentar
BloodSkull Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hvorfor skal jeg bruke kvasir istedenfor google? har google apps konto, så jeg får nok tilpasningsmuligheter der. Lenke til kommentar
Ulrik1 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (Kvasir)Kvazirl er ganske bra dersom du Kun skal søke etter ting fra Norge, og inneholder faktisk treff til flere Oppgavetekster fra Universitet/Høyskoler enn det Google klarer å finne. Brukte Kvazirl tilbake da jeg studerte. Lenke til kommentar
sino Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Kvasir i ny utgave Den norske søkemotor Kvasir skal lanseres i ny utgave. Den norske søkemotoren Kvasir skal tirsdag formiddag lanseres i helt ny utgave. Skal det lanseres en ny utgave av kvasir? Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Skal det lanseres en ny utgave av kvasir? Hvor har du det fra? kilde please! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 same thing, new wrapping som dei seier... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Er det noen som i det hele tatt bruker kvasir? -Tet Data fra Google Analytics-kontoen min, for Kalkuler.no: Google: 89 % Live: 5 % Kvasir: 4 % Yahoo: 1 % Vet selvsagt ikke nøyaktig hvor representativt det er, men vil tro det gir en liten pekepinn. Toppsøkeordene på de forskjellige søkemotorene er omtrent de samme. Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hvis det er den nye logoen (på digi.no sine sider), så bør de sparke de designerne fra 1997 som de må ha hentet med en eller annen tidsmaskin. Lenke til kommentar
numbnut Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Kvasir fungerer for de som ønsker spesifikke tjenester; eks en malermester eller en elektriker. det er det kundene betaler for.. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jøss.. betyr dette at Kvasir fortsatt eksisterer? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Kvasir har i dag rundt 830.000 unike brukere i uken ifølge de siste tallene fra TNS Gallup. Det er på stedet hvil sammenlignet med de siste årene. Eniro forteller at de har ambisjoner om å nå ut til flere brukere i den nye versjonen. Ser da ut som om de har en del brukere. Syntes uansett det er bra at de utfordrer slik at google ikke får helt 100% monopol. Tviler dog sterkt på at jeg kommer til å endre mine søkevaner som følge av dette. Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ser da ut som om de har en del brukere. Syntes uansett det er bra at de utfordrer slik at google ikke får helt 100% monopol. Tviler dog sterkt på at jeg kommer til å endre mine søkevaner som følge av dette. Kan ikke akkurat si at de utfordrer Google på noe vis når det er Google som leverer søkealgoritmene de bruker. Lenke til kommentar
Gjest medlem-156236 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Syns ikke noe om den nye grafiske profilen deres... Den er litt sær og har en slags hipster vibe. Tror ikke det generelle publikum vil sette noe særlig pris på det. Jeg bruker uansett bare Kvasir hvis det er noe i Norge eller på norsk jeg har lyst å finne ut, hvis jeg ikke finner det raskt nok med Google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå