Zw33t Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Du tenker kanskje når du ser dette at det bare er nettverket som er nede eller noe sånnt, som jeg og trodde, men nei.. I går skulle jeg koble til nettverket mitt. Dataen prøvde å identifisere nettverket, men uansett hva jeg gjør kommer det bare "Uidentifisert nettverk", og en stund etter "bare lokal". Jeg måtte prøve på en kompis sin pc, så nå sitter jeg på hannes pc med mitt nettverk, samme som jeg har problemer med.. Det funker helt normalt, ingen problemer. Jeg har tidligere hatt problemer med nettverk på min pc, får bl.a. ikke koblet til skolenettverket, verken trådlås eller med kabel, men har aldri hatt problemer med dette nettverket. Jeg har en HP DV5-1055eo med Vista Home Premium x32 og Atheros AR5007 802.11b/g nettverkskort. Har prøvd alt med driveren men funker fremdeles ikke.. Får koblet til trådlås nettverk andre plasser, men ikke hjemme :s Har selvfølgelig restartet pc'n mange ganger, skrevet nettverkspassord inn flere ganger (sikker på at det er riktig, pratet med eier) og endret sikkerthetstype, men funker ikke. Hadde vært glad for hjelp EDIT: skrivefeil.. Endret 4. mai 2009 av skytern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå