Bobbylove Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Tenker på å gå til innkjøp av en Alfa 147 som første bil Vet ikke helt hva det er men er bare veldig forelsket i Alfa å syntes det virker som det er mye bil for pengene. Men jeg har jo mindre en 0 peiling på bil så tenkte kanskje dere hadde noe mer konkret å tilføye? Takker. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Her møter du stort sett fordommer fra folk som syns alt utenom Toyota, BMW og Audi er noe dritt. Ta heller en titt på dette forumet http://cuoresportivo.no/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Liker du Alfa 147, så kjøper du den! En klar fordel med å kjøpe en bil som ikke "alle" vil ha, er at prisen blir gunstig. Ta en NAF-test for å avdekke feil som ikke er åpenbare. Konkret erfaring har jeg lite å bidra med, men jeg hadde en 1994 Fiat Uno 1.1 ieS som jobbebil et par år for ca 10 år siden. Super bil, aldri feil, startet alltid på første, gikk rent uansett vær og fuktighet. Hadde samtidig en Golf III, kan ikke si det samme om den, Fiaten hadde mye bedre programmert motorstyring (begge var fra Bosch). Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg har en AR 33 nå Min førstebil, men pappa har hatt to-tre stykker før (GT og 166 i alle fall), så jeg har kjørt dem en del. Min 33 er artig å kjøre, men ikke helt i fullgod stand, så det er litt av hvert som skal fikses. Pappas GT er ufattelig god å kjøre, og også billig i drift, etter det han sier. Men så er den temmelig ny også, da. Vi er begge på cuoresportivo, og jeg vil anbefale deg å ta en titt der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå