ante92 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Har rett og slett ingen anelse hvor jeg skulle poste dette så vist noen vet hvor det skal så kan jo bare en av moderatorene flytte den da.. Så kommer jeg til poenge.. Har en kjereste som vil si opphybeln altså flytte ut, men ho veit ikke hva hun ska skrive på oppsigelses breve. Noen som har en ide i hva hun skal srive eventuelt en mal på noe sånt så hadde det vert kjempe bra! På forhånd tusen takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 "Jeg, Fornavn Etternavn, ønsker å si opp min leieavtale for Blablagaten 1. Leiligheten blir vasket ned og kan inspiseres (dato). Mvh Fornavn Etternavn." Det trenger ikke å være vanskeligere enn det. Selvfølgelig må oppsigelsestid følges, og de fleste utleiere ønsker å jobbe med hele måneder. Det er derfor godt mulig at hun må betale for én ekstra måned siden vi nettopp har gått over i Mai. Det er også greit å gi en inspeksjonsdato som er en dag eller to før kontrakten opphører, slik at man har mulighet til å fikse/vaske bedre om utleier har noen innsigelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå