Gå til innhold

Hjemmekinopakke 3-5 tusen

Anbefalte innlegg

Har sett litt på disse anleggene. Hvem er best? Samsung anlegget kostet rundt 10 lapper for ikke lenge. Føler at det blir naturlig å gå får det da, men litt merkelig at det har falt så drastisk i pris. Hva sier dere? Fordeler og ulemper?

Sony DAV DZ860W

HT-txq120

Har du lest noen av svarene du har fått ?

Tror ikke noen her på forumet vil anbefale deg noen av de anleggene.

Spør ikke om noen her vil anbefale et anlegg, men om hvem som er best av de to anleggene jeg har nevnt over...

Holder nok i massevis et slikt "alt i et anlegg" da jeg har et 18kvd rom, og i rekkehus så da får jeg uansett ikke utnyttet anlegg fra eksempelvis surround.no. Dere kan jo være behjelpelig selv om dere ikke synes noe om de alt i et anleggene.

Kan jo ikke være elendig lyd, les bare denne erfaringen. Mye mer brukervennlig enn de man kjøper på f.eks surround.no også. + at man kan blant annet kople til usb

Jeg fikk dette anlegget i dag og jeg kan ikke annet enn og si meg veldig førnøyd med pruduktet! Det var kjempe lett og montere det og tok ca en time. Jeg hadde litt problemer med å få lyd fra PC-en i starten, men det viste seg bare å være kabelen det var noe galt med. Det jeg synes var kjempefint med dette anlegget, var at det var med en mikrofon som gjør at systeme kalibrerer seg selv til renest og best lyd. Etter jeg kalibrerte det kunne jeg også sette den i en modus som kalles virtual 9.1 kanals system.... Det vil si at det blir det samme som å ha et system med 9 høytalere og en subwoofer!

Også designet da! Det er helt glatt svart utseende man kan speile seg i som matsjer de nye samsung TV-ene.

Så alt i alt er dette anlegget hvert alle pengene pluss litt til! selv om det var litt lang leveringstid, men det er sikkert fordi jeg bor såpass langt unna. LØP OG KJØP!!

Jeg sier ikke at det ikke finnes personer som er fornøyd med disse anleggene. De selger jo som hakka møkk. Sikkert mye pga det flotte konevennlige designet som man kan speile seg i ;)

Det jeg med flere her på forumet sier, er at vi ikke kan gå god for lydkvalitet pr. krone på disse anleggene.

Å skulle ha oss med på inngående studier av hvilket av dem som er minst dårlig minner mest av alt om kverulering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...