Dux ducis Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 På configurationvideomodes kan du velge mellom software, Direct3D og OpenGL, men der jeg skal velge "device" står det bare default.... det burde vel heller stå "Gainward Geforce mx440" ( ) ? merker at det lagger litt når jeg snur meg fort osv(uten boter ) så jeg tror at CS ikke bruker skjermkortet mitt...noen som kan hjelpe? F.eks å få CS til å finne kortet mitt, skal på LAN på fredag med CS compo så det haster litt... BTW: hva er command for fps? takker for alle svar. Lenke til kommentar
christt Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Det skal stå default... cl_showfps 1 i console Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Du skal ikke finne skjermkortet ditt der. Bare sett det på opengl. Fpsen finner du ved net_graph 3 eller cl_showfps 1. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 puh, takk lifesavers alt jeg kan om CS dere ! Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 puh, takk lifesavers alt jeg kan om CS dere ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå