Tveity Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Igår hadde "The Hunt For Gollum," som er en 40minutters lang fanlaget film av Chris Bouchard, premiere på internett. Filmen er en hyllest til Tolkien's bøker, og er ikke ment som en plagiat. Filmen kan ses her: http://www.dailymotion.com/user/huntforgol...sion_shortfilms Jeg frydet meg nesten ihjel av å se filmen, ettersom jeg er Tolkien fan Hva synes du? Endret 4. mai 2009 av Tveity Lenke til kommentar
Hes Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Syntes filmen var veldig bra med tanke på et budsjett på 3000 pund Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Jeg må si jeg er ytterst skeptisk til denne. Er selv veldig Tolkien fan, og liker ikke at noen tuller med skaperverket hans. Men om de fleste synes denne var bra, så er den vel verdt en titt. Endret 5. mai 2009 av CK_ Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Syntes det var forferdelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg likte den. Det jeg har mest å utsette på er fargekorrigeringen som varierer litt fra klipp til klipp. Til tross for små skavanker (som trilogien til Jackson også strengt tatt hadde), var den meget god. Nå er det en stund siden jeg så Jackson sine filmer, men jeg kan banne på at flere klipp var tatt fra disse. Noen som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Den var kjedelig, godt det fantes spole knapp. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Syntes det var forferdelig. Fordi? Lenke til kommentar
Ceridwen Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Var i allefall masse rip-off :!: Men syntes de hadde fått til masse bra, spesielt når det kommer til kostymer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Hva mener du med "rip-off"? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Var jo ganske grei den, dog jeg var litt irritert over han som spilte Aragorn, han hadde så mørke ringer under øya at det så ut som han var narkoman noen ganger Kreds til han fyren som spilte Golum i sekken også, hadde sliti så innigranskauen med å ikke le meg igjel hvis jeg skulle gjort det. men jeg slet liksom litt med å følge med, så mye "random" løping hit og dit pluttselig.. Endret 5. mai 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Orka ikke se mer enn i 10 minutter, var ikke nok driv til å holde meg seende. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Nå som jeg har sett hele greia sitter jeg igjen med en sånn wtf? følelse, jeg slet liksom med å følge med i filmen så alt ble på en måte bare helt random. Lenke til kommentar
Tveity Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 For at filmen skal bli en fryd, må du nesten se bortifra peter jacksons filmer. Hvis ikke blir det som Perrern sa: "Wtf? følelse" Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Pointet med den wtf følelsen er at jeg slet med å følge med storyen Lenke til kommentar
Ceridwen Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Hva mener du med "rip-off"? Syntes bare at det var veldig mye som var kopiert fra Peter Jacksons fimer, med hvordan de hadde filmet, ganske like scener her og der. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Høyt snitt på imdb i alle fall. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Syntes filmen var veldig bra med tanke på et budsjett på 3000 pund Kødder du, 3000 pund? Jeg syntes den var bra jeg. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Beskrivelsene får meg til å tenke på en larp-gjeng som har gått sammen og laget film. Ikke noe som frister med andre ord. Lightning bolt! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Ikke en veldig god story, men i forhold til budsjettet holder alt annet en ganske høy kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå