husgutt Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hei Jeg, tenker på å kjøpe denne: http://www.samsung.com/no/consumer/detail/...=GT-S7220LRAXEE Kommer den 19 mai? Ser det er det som står på cdon. Leser også at denne finnes med gpskart over norden og uten. Hvor mye koster mobilen med gpskartene? Noen som vet? Svært lite info og hente på norske sider om denne mobilen, men ser jo veldig bra ut... noen som har mer info til meg? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Helt enig i at denne ser bra ut, om enn noe dyr til å være dumbphone. Den skal komme mot slutten av måneden. Ta også en kikk på både Ultra S og Ultra Touch. Har ikke svar på det andre du lurer på, men kommer tilbake med svar neste uke Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Har ikke lyst på slide og ultra b er dyr nok. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 . Har ikke svar på det andre du lurer på, men kommer tilbake med svar neste uke bump:) Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Kunne du ikke bumpet en dag tidligere? Var en forhandler-event med Samsung i går, men den gikk visst i glemmeboka mi, så da blir det lite hjelp å få her fra min del. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 argh. Jeg ser at gsmarena virker fornøyde ihvertfall. har telefonen kommet ut i utlandet? ligger ikke i lisetn over kommende telefoner. argh, begynner å bli utålmodig.hehe http://www.gsmarena.com/samsung_s7220_ultr...eview-321p3.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå