EDB Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Heisann. Har en PS3 jeg sjelden bruker som jeg vurderer å selge. Først må jeg se an hva det faktisk er verdt for å se om den har høyere bruksverdi eller ei. PS3 40GB kjøpt fra VGP 2 vanlige sixaxis PS3 BLUE-RAY DISC REMOTE CONTROL Guitar Hero III med 2 gitarer Buzz Quiz Tv med 4 buzzere 2 eller 3 singstar med 2 mikrofoner Gta IV Uncharted Fifa 08 Tony Hawk Proving Grounds Tony Hawk Project 8 Ratchet and Clank et eller annet WWE vs RAW Warhawk Devil May Cry 4 Assassins Creed Virtua Fighter 5 Fifa Street 3 Tekken 5 (Innlagt) Mulig det er et spill eller tre til, husker ikke helt, men regner med at det ikke er helt avgjørende for prisen. Hva er det mulig å få for denne pakken på finn eller qxl? Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 2 lapper gir jeg deg, her og nå! Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 4000, kanskje 5000 om du er heldig. Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Vil vel tro at å sjekke QXL og Finn selv, vil gi en bedre indikasjon enn om vi skal sitte her å tippe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå