Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tåkelys forran på passat 2006 mod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av konkurransemessige hensyn kan jeg ikke si navnet på fabrikken, men kan si at det er en enorm fabrikk i Kina som leverer til mange av de mest kjente leverandørene av LED og xenon ettermonterings-kit.

Har ikke ført opp ettermonteringskit enda nei, driver nemlig å tester noen av kittene selv nå, og har noen titalls kit ute på "prøve" hos noen heldige utvalgte :) Dette for å sjekke at kvaliteten er som lovet. Så så snart jeg føler jeg har testet dem lenge nok tar jeg inn ett stort parti og starter opp salg. Prisene vil da ligge rundt 1000,- pr. kit. Noe som er rimelig tatt i betraktning de garantier jeg vil stille og den kvaliteten settene holder.

Fredrik

www.bilkabel.com

Lenke til kommentar

Hah, ville ikke importert og solgt vvmw sine produkter uansett fortjeneste.. Jeg vil ha fornøyde kunder.

Ja, jeg ser noen kan si de er "fornøyd tatt prisen i betraktning", men jeg har selv testet kit fra vvme og vet hvor elendig tennetiden er, hvor lite ballastene tåler, at ballastene kan gjøre skade på andrekomponenter i bilen etc. Så nei, det er ikke vvme :)

Dette er den samme produsenten som produserer alt av LED jeg selger i nettbutikken min..

Lenke til kommentar

Hehe, er jo ganske typisk å rakke ned på andre produsenter da. Men jeg vil stille deg spørsmålet om det er verdt å betale over dobbel pris for det du selger som det man får fra vvme?

Jeg og flere andre har helt problemfrie kits derfra, og det til en pris du kan se langt etter å matche. I bunn og grunn er det ikke så utrolig mange produsenter av xenon-kits, men mye forskjellig innpakning og markedsføring. Samtidig skal man tenke på at når noe er dyrt, så tror folk det er bra. Det vvme selger er billig, dermed tror alle det er dårlig. Sånn vil det alltid være, men jeg foretrekker å gjøre egne erfaringer istedet for å brødfø alle de som skal nyte godt av folk som skal montere xenon på 240`n sin og er redd for å kjøpe fra utlandet.

Lenke til kommentar

Hehe, rakker ikke ned, konstanterer fakta. Dette er erfaringer jeg har gjort meg. Jeg pleier å opplyse spesielt om den faren for å ødelegge svært dyre komponenter i nyere biler til kunder som tar kontakt med meg. Dette er pga dårlig jording og generelt dårlig kvalitet i ballastene.

Vet om en som svidde av 2 stk hjerner i sin A6 med kit fra vvme, men bevares, om man vil spare noen kroner :) Skal sies at han tapte rundt 20 000 på den fornøyelsen.

Lenke til kommentar

Men kan du garantere for at de produkter du selger er helt ufarlige å bruke? Man kan aldri vite helt sikkert at noe er trygt. Det er vel en kjent sak at de fleste xenon hid-kits sender ut betydelige mengder støy på bilens strømnett. Og at dette kan være skadelig for bilens hjerne er det vel liten tvil om. Likevel, når jeg kjører en 15 år gammel bil, bryr jeg meg ikke særlig om det står vvme, hella eller andre ting. Forresten, ballastene til vvme er merket Hella Technologies. Elektronikk på eldre biler er heller ikke så følsom for støy.

For moro skyld: Kan du gi meg en grunn til at jeg skal kjøpe disse fra deg for kroner 100,- per par, + frakt istedet for å kjøpe 5 par fra Ebay for 19.98 U$D inkl frakt? :)

Klart, jeg ser at kundeservice er et moment her, men likevel :)

Lenke til kommentar

Blir selvfølgelig en annen sak når man kjører rundt i skrap som muligens er klar for dynga uansett, men for de som kjører nyere biler så er kvalitet på ballastene viktig.

OBS: Hva kineserne skriver på ballastene skal du ta med en spade salt. :) F.eks bosch ettermonteringskit finnes masse av, det rare er at Bosch aldri har produsert ettermonteringskit :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...