Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tåkelys forran på passat 2006 mod

Anbefalte innlegg

Heisann

Lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvilken pere type jeg har i tåkelysene forran på min bil.

jeg har en volkswagen passat 2.0 tdi 4motion 2006 mod

å jeg skal bytte ut halogen perene med xenon perer men vet ikke enda hvilken type perer som er originalt på bilen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

A: Slå opp i brukerhåndboken og se hvilken type det er

B: Ta ut en pÆre og se hvilken type det er

Vær klar over at det ikke er tillatt å montere xenon i lykter som ikke er designet og godkjent for dette. Tåkelysene er uansett ikke egnet som annet enn kjørelys på dagtid, sammen med parkeringslys.

Lenke til kommentar
Heisann

Lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvilken pere type jeg har i tåkelysene forran på min bil.

jeg har en volkswagen passat 2.0 tdi 4motion 2006 mod

å jeg skal bytte ut halogen perene med xenon perer men vet ikke enda hvilken type perer som er originalt på bilen.

Videre blir du nok skuffet om du tror det bare er å bytte selve pæra hvis du skal fra halogen til xenon.

Lenke til kommentar

Hei

Jeg driver med salg av slike xenon-look pærer. Det jeg alltid anbefaler kundene mine når de skal finne ut hvilke pærer som sitter i sin bil er å ta en titt her: http://am_application.osram.info/publish/index_en.html

Til din bil er det vel trolig H3-pærer, som f.eks disse som jeg selger: http://bilkabel.com/index.php?main_page=pr...;products_id=70

Om det er ombyggings-kit (xenon) du skal montere, så vil jeg anbefale deg å være SVÆRT kritisk til hva du kjøper. Ikke kjøpe det første og beste, og sørg for at du får den garantien du har krav på. Vi tilbyr minimum 1 års garanti på alle delene til xenon ombyggings-kit.

Med vennlig hilsen

Fredrik Sjølie

www.bilkabel.com

Lenke til kommentar
Skal du kjøpe ombyggingskit, kjøper du fra Utlandet. Sparer tusenlapper på det.

LINK

De tilbyr kjempe god service, rask levering på døra og gode varer. Anbefales.

Støttes.

Rett og slett suveren vare til en uslåelig pris. Fatter ikke de som kjøper halogenpærer til 250 kroner per stykk når man får xenonkit for under 500.

Lenke til kommentar
Rett og slett suveren vare til en uslåelig pris. Fatter ikke de som kjøper halogenpærer til 250 kroner per stykk når man får xenonkit for under 500.

Rent bortsett fra at det i de fleste tilfeller er ulovlig, mener du? :)

Lenke til kommentar

Rent bortsett fra at det i de fleste tilfeller er ulovlig, mener du? :)

Er i grunn ikke så mange som bryr seg da. Selv ikke snuten når han er på runde. Kanskje verre hvis du blir stoppet på landeveien, men er ikke verre enn at du må ta det av og vise den på tilsynet innen en måned. Det koster deg ikke en eneste krone :) Prøv og si det til politimannen om han slår seg vrang, da blir han gretten, garantert :)

Lenke til kommentar
Anbefaler Höen Xenonmatch, hvis du ønsker Xenonlook. Det er det beste som finnes på markedet.

Dessverre er det mange som klager på Höen. Kvaliteten er god, ja. Men de blir alt for varme...

Er vel ikke litt ironisk at en som selger andre merker pærer rakker ned på allerede populære produkter som folk er fornøyde med?

Er litt sånn splitt og hersk i forhold til andre selgere.

Lenke til kommentar

Ser hvordan det kan se ut, men kan alltids dokumentere det jeg sier... Er tatt fra VW-Audi forumet at flere ikke er så veldig fornøyd med Höen.

Men som jeg sa, kvaliteten til Höen er upåklagelig, det er bare det at de har en tendens til å bli litt varme.

Jeg har faktisk ett svært godt forhold til de som forhandler Höen i norge, og skal man kjøpe Höen så anbefaler jeg å bestille fra Ketil på www.scandicshine.no

Så dette har ikke noe med konkurranse, eller å rakke ned på andre sine produkter. Slikt hever jeg meg langt over.

Lenke til kommentar

OK, syns Ketil er grei jeg også, men visste ikke at han hadde begynt med lyspærer :)

Uansett så syns jeg xenon er et meget godt alternativ.

Hvis man kjører stilen over hele linja, kan det bli rått med f.eks. 3000k xenon tåkelys.

Men må selvsagt matche med resten.

Lenke til kommentar

Mulig det, men jeg syns ikke det er særlig spesielt, er liksom noe rundt den fargen ungdommene har for tia :)

Etterhvert kan jo ballaster bli et problem å plassere.

Er jo etterhvert mange som har opptil 6 ballaster i motorrommet, som allerede er fullt nok av ting fra før :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...