The Stig Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Til høsten skal vi igjen få skyte mutanter og drikke vodka rundt leirbålet. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Elsket SoC, men orket ikke fullføre Clear Sky engang, det va rliksom for mange personer og for mye liv. Håper dette spillet går tilbake til røttene hvor du virkelig fikk følelsen av å være alene i en fiendtlig og skummel verden... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Høres i hvertfall spennende ut. Riktig nok tror jeg ikke historien klarer å bli like bra som i originalen, av den enkle grunnen at vi nå har sett slutten. Fint å høre at de går fremover i tid igjen. Har egentlig ikke sansen for "prequels". Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Elsket SoC, men orket ikke fullføre Clear Sky engang, det va rliksom for mange personer og for mye liv. Håper dette spillet går tilbake til røttene hvor du virkelig fikk følelsen av å være alene i en fiendtlig og skummel verden... /agreee! Clear Sky endte opp på hylla her også:/ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Har faktisk aldri rota meg til å få spilt noen av Stalker-spillene.. MÅ seriøst få spilt de. Er fan av apokalypse og alt det innebærer, interessert i Russland og er også glad i filmen 'Stalker' som spillene er (veeeldig) løst basert på. Jepp, må få spilt de. Må jeg spille Shadows of Chernobyl før jeg kan gå til Clear sky? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Nja, ikke egentlig. Clear Sky er jo en såkalt prequel, ergo er hendelsene der satt før de i Shadow of Chernobyl. Oppfattelsen av historien blir nok litt forskjellig om du spiller de i "feil" rekkefølge, men det lar seg nok fint gjøre Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Kanskje jeg spiller Clear Sky først da. Det er vel lettere å få tak i også, i og med at det er nyere. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ja!!! Har spillt de to andre saa det blir vel og spille dette ogsaa Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 jeg ville nok spillt shadow of chernobyl først, og hovedgrunnen er at jeg likte endrinege som kom i clear sky ganske godt, og jeg ville savne dem såpass mye i SoC at det ville ødelegge mye av moroa. men for å snakke om det nye spillet som kommer: jeg gleder meg. må få spillt den siste stubben i CS først da. la det vekk da fallout kom ut, og har ikke spillt mer sia, men skal fullføre det. kanskje de klarer å fjerne litt flere bugs føre release også? Lenke til kommentar
SVD Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Jeg likte ogsaa CS bedre enn SoC, SoC var dritbra, CS var enda bedre og CoP kommer til og bli enda bedre enn det! Endret 4. mai 2009 av SVD Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg vil anbefale alle å spille gjennom 1nern (SoC) igjen med oblivion lost modden. Helt overlegent. Oblivion lost innfører mange av de tingene som ble kuttet fra originalen (blowouts, sovepose, karakteren blir sulten og trøtt, nye monster, kjøretøy osv.) Dette er en av de beste spillopplevelsene jeg noen gang har hatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Sant! Oblivion Lost er ganske vill! Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Kjøretøy og? Hvordan har de fått til de i en mod? Jeg regner med det er utviklerne selv som har laget den? Edit: Og forresten, Stalker eier! Endret 4. mai 2009 av ovrebekk Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 håper det blir litt mindre bugga enn de forrige spillene. begge har fucka opp til meg på div syke måter... men må si at jeg likte det jeg så før alt gikk til helvete Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ugh... Håper virkelig dette ikke innehar like mye bugs som det første spillet... Skal visstnok være basert på Crysis sine engine, men uansett... Det gamle ble slettet i det øybeblikket jeg rundet d... Frustrasjonsmoment etter frustrasjonsmoment. Helt utrolig at jeg kom gjennom det uten å knuse PCen Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Spillet vil fortsatt benytte X-Ray engine, dog i ny versjon, 1.6. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Deilig med nytt stalker spill, jeg må snart få spilt gjennom det første uten å gå rett till steinen Endret 5. mai 2009 av Crazy_Man Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Flott at det kommer nytt Stalker. Men som andre har sagt før, håper det blir bugtestet skikkelig først. De 2 første spilla måtte det jo 3-4 patcher til før man kunne spille gjennom uten å måtte starte på nytt. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Flotte greier ja. Det er få spill som har hatt like god stemning og atmosfære som Stalker serien. Litt irriterende med de bugsene som mange nevner, men ingen ødela spillopplevelsen for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg