do'h Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 DoD versjon 1 kommer på nettet i dag en gang. og 6. mai kommer det i butikkene.. dette er et spill dere må få dere kjøpe eller laste ned. jeg har spillt dette i mange år, siden første beta, det er dette spillet som gjorde at WWII spill ble så pop. uten dette hadde det ikke vert noe MOH eller andre WWII spill. her er hovedsiden: http://www.dayofdefeat.com/indexmain.html Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 yay.. releaseparty på #dod@gamesnet forresten edit: 13 min til release nå!! Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 har spilt det i et par timer nå. Synes "gamle" DOD var bedre. Men blir vel bedre når man har spilt det en stund. var liksom litt anderledes :-? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Må virkelig si at et par av bretta er kewle.. har bynt å vende meg til det nye siktet. Digger de nye skins'a, men et par av lydene (f.eks til Thompson) har blitt helt fucka. Høres ut som det er blitt satt på en silencer. Elsker muligheten til å bashe folk med kolben til garand'en Lenke til kommentar
Lch Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Oi. Dette kommer til å ødelegge eksamenslesningen, ja. Håper det ikke er nadebugs lengre... Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Har dod kommet ut i butikkene? er det ikke en mod da? Og hvor kan jeg laste ned den nye versionen? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Har dod kommet ut i butikkene? er det ikke en mod da?Og hvor kan jeg laste ned den nye versionen? Var ikke counter strike en mod før folka bak tenkte :"hey, det e sikkert nån galinga som bare MÅ ha en ekte versjon av spillet uansett hvor mye det koster, istedenfor å laste den ned gratis" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå