ford-st200 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 yo.noen som har noen anbefalinger/forslag til bedre lyd på min st200? ty Lenke til kommentar
hakkannen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Flowmaster er kvalitet, gir lite mottrykk og har forskjellige serier alt etter hvilken lyd du foretrekker. For eksempel Flowmaster 40 kan gi en fin, sportslig og definert lyd på en rekkefirer, dette uten at det låter jalla og "Simmons-aktig". Typisk mørk og bassaktig på tomgang men med fres i topp når du trør på litt Anbefales! Selv kjører jeg 40-serien på V8'er, men har kamerater som bruker dem på rekkefirere med godt resultat. Du kan jo ta noen søk på Youtube for å høre eksempler på de ulike demperne, du finner alltid en eller annen som har montert eksosanlegg på en biltype lik eller lignende din. Lenke til kommentar
ford-st200 Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Flowmaster er kvalitet, gir lite mottrykk og har forskjellige serier alt etter hvilken lyd du foretrekker. For eksempel Flowmaster 40 kan gi en fin, sportslig og definert lyd på en rekkefirer, dette uten at det låter jalla og "Simmons-aktig". Typisk mørk og bassaktig på tomgang men med fres i topp når du trør på litt Anbefales! Selv kjører jeg 40-serien på V8'er, men har kamerater som bruker dem på rekkefirere med godt resultat. Du kan jo ta noen søk på Youtube for å høre eksempler på de ulike demperne, du finner alltid en eller annen som har montert eksosanlegg på en biltype lik eller lignende din. Tusen Takk for gode råd:) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 yo.noen som har noen anbefalinger/forslag til bedre lyd på min st200? ty 50.000 kr i trim, så blir det bra Skal du ikke trimme noe, så er det heller ikke noe vits med stooooooort dyrt eksosanlegg, da holder svendsen eksos i massevis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå