DaRe_deVIl Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg kom nær det Hvite greiene under vifta når jeg skulle installere den, er det farlig :-? ??? Håper ikke det Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Hvis du mener kjølepastaen er det ikke så farlig. Hvis du har fjernet alt, burde du legge på nytt. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Hvis det var lite kjjølepasta igjenn etter at du var borti den burde du legge på ny kjølepasta, hvis ikke bli CPU'en varm! Lenke til kommentar
bambam Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Hvis det var lite kjjølepasta igjenn etter at du var borti den burde du legge på ny kjølepasta, hvis ikke bli CPU'en varm! Guide finner du her -> http://www.overklokking.no/guides/goopguide/index.html Lykke til Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 nei det er ikke borte noe jeg var bare borti sånn at det ble smurt ut. skal man smøre det ut før man installereren den på CPU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå