faaeri Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Olympus tilbyr deg nå å være blant de første som får nytt om MicroFourThirds. Les mer Lenke til kommentar
fototim Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Smart markedsføring. Eksklusivitet er sentral for moderne merkevarebygging. Du melder deg inn i en liksom-eksklusiv Olympusklubb som gir deg tilgang til informasjon som andre ikke har. Bortsett fra at klubbmedlemene selvfølgelig kommer til å spre det glade budkap, kostnadsfritt. Med en sånn strategi sikrer de seg at informasjonen når potensielle kunder direkte. Problemet er bare at de må bruke ressurser på å markedsføre "klubben". Ellers så er jeg spent på hva Oly kommer opp med. mFT konseptet virker genialt. Selv om jeg er kynisk nok til å se at jeg blir manipulert, er jeg nysgjerrig nok til å ville følge med. Hadde det ikke vært for at Samsung trolig kommer med noe neste tilsvarede for K-fatning, men med større sensor enn mFT, ville jeg vært veldig frista til å satse på to systemer. Stemmer antydningne Samsung har gitt, så vil jeg kunne holde meg til et objektivsystem. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Siste nytt er at prisen på Panasonic Lumix GH1 er offentliggjort. Mulig det har versert rykter en stund, men nå er det i hvert fall offentlig. GH1 + 14-140mm f/4-5,8 med stabilisering (OIS) koster veiledende/villedende 1500 $ i USA. (Jeg trodde det skulle få stabilisering i kamerahuset ...) Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (Jeg trodde det skulle få stabilisering i kamerahuset ...)Panasonic kjører vel rimelig konsekvent med stabilisering i objektivet både i kompaktmodellene sine og i systemene med utskiftbar optikk. Olympus har stabilisering av sensor. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Frå håpe Olympus gir mFT sensorstabilisering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg