nilieh Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Hei! Jeg har skrevet inn her tidligere, ang ett problem med trojanske hester som ikke ble fjernet av noen programmer. Uansett, løsning ble til slutt å prøve å fjerne dem manuelt, men problemet jeg hadde har vedvart, men virusprogrammene finner bare ingen problemer. I starten gikk det litt bedre med dataen, men nå har den begynt å skru seg av ofte. Jeg aner kke om det har noe med det forrige problemet å gjøre, men tenkte jeg skulle nevne det i tilfelle.. Den skrur seg av om jeg f.eks spiller musikk, ser på noe på youtube, har oppe flere programmer osv - så kanskje rett og slett når den blir varm? Av og til mens jeg sitter og skiver på ett word dokument og ikke har noe som helst annet oppe også. Den skrur seg av ca hver eneste gang jeg bruker den. Den skrur seg av og vil ikke starte opp igjen og kjører systemgjenoppretting når jeg skrur den på igjen. Den avinstallerer senest installerte programmer, men det hjelper ikke. I tilegg har mange småprogrammer sluttet å fungere som f.eks webkamera, active x script i internet explorer, mange programmer vil ikke kjøres (dreamweaver andre adobe programmer). Jeg er så utrolig lei dette, og lurer på om det enkleste kanskje er å kjøre en recovery på den og lagre alt jeg trenger først? problemet er at jeg rett og slett ikke har noen anelse om hvordan jeg gjør det :-) Jeg er veldig oppgitt, for dette hendte med min forrige acer laptop også og jeg endte opp med å kjøpe en ny (aug 2008) og den har allerede blitt som den forrige. Den forrige hadde akkurat samme problem (mer eller mindre). Håper på svar :-) Endret 4. mai 2009 av nilieh Lenke til kommentar
Zw33t Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg har hatt samme problemet.. Pc blir alt for varm, skjerm blir svart og pc'n låser seg. Jeg løste problemet midlertidig med å lime et par tynne planker å forhøye pc'n på skrivebordet, så dataen får ekstra luft Det funker å bare passe på at vifta ikke blir dekket til med enten fanget, visst du har dataen der, eller bordet. Etter jeg begynte med det har ikke pc'n klikket, men kan finne på å bli ganske varm når jeg spiller krevende spill.. btw, har også hørt at det kan være at ledningene fra pc til skjerm som ligger i klem å skaper varme.. men når jeg ser hvor mange pc'er som har samme problemet så er det neppe det. HP, tipper du har det? Etter noe jeg leste på en annen post og hørte hos en kompis, er det en feil som rammer stort sett alle eiere ettersom det er en designfeil, så gpu'en ikke blir nedkjølt nok og dør etter ganske nøyaktig etter 1 år eller senere (ironisk nok overlever den som regel hp sin garanti...) men visst garanti ikke er utgått, ta den med til hvor du kjøpte pc'n å få de til å se på det btw, tror derfor IKKE det har noe med trojanerne å jøre x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå