KarmaZ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Har nylig installert data nr. 2 oppe nå, og siden routeren står nede, lurer jeg på om hva er det beste? Trådløst eller kabel? Kabel er jo som kjent mye stabilere, men opplever ikke på data nr. 1 at det detter ut så mye, så er egentlig det samme hva jeg skal ha. Har ikke noe peiling innen dette faget, derfor ønsker jeg innspill fra dere. Hvis noe skulle være aktuelt, ser jeg positivt på at dere anbefaler meg noen varer, noe som ikke er så altfor dyrt! Takk! :-) Lenke til kommentar
magnusgb Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg har 100 meter nettverkskabel liggende som skal legges ca 40 meter gjennom huset (ikke hele rullen nei ) Hvis du har stasjonær mener jeg det alltid er best å bruke kabel. Men du kan jo kjøpe et trådløst med kabelport da. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hvis du greier deg med noen Mbit så burde en 11g-dongle holde. 11g dongle til 65kr inkl frakt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå