Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Er det unormalt å ønske at man kunne snakke med en jente? Over msn eller noe? Altså som en venn, om helt vanlige ting? Er 17 år, og har bare guttevenner. Er jo greit, men hadde vært artig å snakke med jenter også, er jo gjerne andre ting man snakker om, enn spilling elns. Bare lurer. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 de kommer uansett etterhvert, du må bare ut og møte noen av dem;) i verste fall, bruk sider sånn som deiligst.no,biffit.com eller noen andre steder der du kan treffe folk. Jeg vil anbefale deg å treffe dem personlig, gjerne via en fest eller via venner av venner, men det er ikke lett, jeg har selv vært oppi problemet ditt og det er ikke kjekt nei Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 hehe men jeg føler du er sånn som jeg var på ungdomskolen, jeg var så sjenert for å snakke med jenter at det ikke ble noe gode forhold. Men så skiftet jeg skole og jeg fikk en ny sjanse, den tok jeg. Men jeg følte jeg måtte skifte igjen og få enda en ny sjanse, og nå er iallefall sosial-livet mitt blitt forbedret, og forhold til jenter har blitt bedre og det blir bare bedre med tiden Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ikke unormalt i det hele tatt nei. Problemet pleier som regel å være motsatt vei.. At man kun blir venner med jentene og ikke noe mer. Så det eneste du trenger å gjøre, er å komme deg ut og snakke med jentene, så får du nok flere jente-venner enn du egentlig vil ha Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 For min del var det nesten unormalt å ha gode guttevenner da jeg var på din alder og eldre. De fleste nærmeste vennene mine var i en lang periode (og er vel fortsatt til en viss grad) jenter. Hadde "aldri" kjæreste så det var ikke noe sånt inne i bildet, jeg bare trivdes godt med jenter som venner og de likte godt å ha en gutt å snakke med Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Det er så normalt at du ikke kan tro det Er å godt å snakke dypt med jenter, eller halvveis seriøst og bullshit Håper du finner noen å snakke med, det er verdt det! Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 det er så sant så sant, men de kommer garantert, tok sin tid for meg og men når jeg går ut nå så er jeg mer med veninne gjengen enn med kompisene mine ^^ men som sagt de kommer uansett til å komme, om det så er skift skole neste år,få litt variasjon med hvem du kjenner Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 TJah, ofte har man noen ting som man lurer som ikke alltid gutter kan svare. Da er det nok greit å prate med ei jente om. F.eks. følelser. Hvis man bare har guttevenner, blir man nok litt lei og gjerne vil prate med jenter om andre ting enn guttegreier. Men det varierer fra person til person. Noen jenter er helt guttete, men bare å vite at den du prater med er ei jente, gir deg en annen følelse enn at du prater med en gutt. Jeg har nok mange guttevenner jeg også. Og jeg føler meg helt feil når jeg henger med jenter. Men likevel får jeg denne lille følelsen av å savne å prate med ei jente. (= Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Veldig normalt, jentevenner er gode greier Hjelper deg kanskje å få eit mindre avstandsaktig forhold til jenter generelt om det er noke ein trenger som ein bonus. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jentevenner er fint, er litt andre ting man prater om da somregel som du sier, jeg er ihvertfall glad jeg har jentevenner, men alikevel setter jeg gutter fremfor jenter som venner. Ihvertfall av de vennene jeg har nå-. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Helt normalt. Uansett hvilke alder man er i så er man nysgjerrig på det motsatte kjønn og hvordan de tenker. Men kanskje enda mer når man er ung. En av de kjekkeste tingene med internett er at man kan prate med folk om litt mer enn overfladiske temaer uten at det blir kleint. Lenke til kommentar
jaxawier Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 som mann har jeg hele livet hatt jente venner, satt veldig stor pris på dem. Så har man de i bekjentskap gjengen, som nån berte i byen her, jeg og hun har det helt greit avklart jeg og hun er en ikke ting som sånn gutt og jente ting, helt fint for meg ,og hun virker det som, så vi "tjøtar" litt der og da, så kommer dem som er fett otere og bedømmer det hele fra deres ståsted som er rimelig langt unna mitt, og da ser det med en gang så meget verre ut, tjenare liksom. Dess verre har/hadde alle jente vennene mine draget på gutta så det var en del tilbakemeldinger fra fett-oterne der gitt, kjøss meg sier nok jeg, og ja, er liksom annerledes å snakke med jenter/damer enn gutta, noe som jeg setter pris på, veldig (og nei, er ikke sånn engel der gitt, men venner er venner, ikke noe man har 6 med,punktum og ja, det sker att jeg og har slikt for meg, ikke i fett-oter klasse dog men likavel Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Det er helt normal t ã ónske en jente venn jeg husker fór nãr jeg var yngre , hadde ingen jente venner det var ikke saerlig góy. próv ã finne jenter online eller pã skole/jobb. beklager de rare bokstavene er i Romania. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Skolen er en god start som mange nevner Prøv å bli kjent med jentene i klassen f.eks. Hvis du er litt sjenert, som jeg var før, så kan du jo benytte sjansen når dere har gruppe arbeid for da må dere jo snakke sammen Lenke til kommentar
moonx Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 du kan legge meg til på msn om du vil:D liker å få nye venner, jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå