Han2Solo Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Etter at jeg installerte XP fant ikke XP rett driver til modemet. Gikk på produsentens hjemme side, og fant en signert XP driver. Nå fungerer modemet, og internett forbindelsen har aldri vært kjappere, men når jeg logger meg på, skrur ikke høytaleren seg av, og jeg må høre på den vanvittige "fax" pipe lyden mens jeg er pålogget internett. :sad: Noen som har opplevd dette? Noen ideer? MVH HanSolo Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Har du skrudd ned lyden på modemet da ? Lenke til kommentar
Joar Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Har du et "conexant PCI" modem? Hadde samme problemet selv. Prøv å slett modemet helt og installer på nytt. Hvis dette ikke hjelper, bruk den usignerte dirveren (ev Win2K driver). Jeg måtte gå tilbake til den usignerte for å bli kvitt hylingen.. Joar Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Mens vi diskuterer modemer og XP, hvorfor funker det ikke å slå av lyden på modemet i XP? Lenke til kommentar
Han2Solo Skrevet 22. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2002 Jepp, er et conexant 56k internt modem. Prøvde å fjerne å legge til på nytt, men det funka ikke. Har du noen link til win2000 driveren? Lenke til kommentar
house Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 eventuelt fjern høyttaleren fra modemet ditt, det gjorde jeg en gang i tida.. (lenge siden nuh) .. Housey Lenke til kommentar
Joar Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Quote: On 2002-01-22 09:17, Han2Solo skrev:Jepp, er et conexant 56k internt modem.Prøvde å fjerne å legge til på nytt, men det funka ikke. Har du noen link til win2000 driveren? Har du sjekket denne: http://www.conexant.com/cnxt/customer/md_xp.htm ? Har notert mail adressen din, skal prøve å sende den i løpet av kvelden. ligger på maskinen hjemme. Joar Lenke til kommentar
Han2Solo Skrevet 22. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2002 Takk! Det setter jeg pris på! :smile: HanSolo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå