haarod Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hei. Jeg merket når jeg våknet i dag at jeg har fått en liten tørrhoste. Jeg lurte på om det er noen som har noen tips til å "ta" den før den utvikler seg mer. Jeg kommer selvfølgelig til å holde meg rolig og ta slike forholdsregler. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 - Urteté - Melk m/honning Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Hostesaft er selvskreven. Allergi er det ikke. Avslutter nok dagen med litt melk m/ honning. Det er digg. Lenke til kommentar
Sweetpea Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Melk med honning = Slim! - Hostesaft. - Sitronte med honning. - Fishermans Friends med lakris (det funker faktisk veldig bra!). Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Jaja. Da har jeg drukket litt hostesaft gjennom hele uken (Cosyntol?), litt løk og honning samt litt te av diverse sorter med honning, men hosten er der fortsatt. Jeg var også hos legen i dag og han fant ingenting. Litt irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå