UUnreal Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg har ett program som ikke kommer på nett, men jeg må åpne noen porter på routeren for å få det til. Hvordan kan jeg finne det ut hvilke porter det programmet kjører på? Lenke til kommentar
THx1138 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Står gjerne i manualen til programmet/spillet. Uansett burde være en lett sak å søke på feks: port "programmet det gjelder" Men jeg synes det er litt merkelig at du må manuelt åpne de portene, burde da være åpnet da du installerte det. Men ved å trykke F1 skal jo Hjelp dukke opp, burde da stå noe der. Ellers er jo å finne et forum for programmet du tenker på, evt. hjemmesiden deres. Men dette er vel litt opplagt? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Står gjerne i manualen til programmet/spillet.Uansett burde være en lett sak å søke på feks: port "programmet det gjelder" Men jeg synes det er litt merkelig at du må manuelt åpne de portene, burde da være åpnet da du installerte det. Men ved å trykke F1 skal jo Hjelp dukke opp, burde da stå noe der. Ellers er jo å finne et forum for programmet du tenker på, evt. hjemmesiden deres. Men dette er vel litt opplagt? Jeg har sjekket hjememsider o.s.v. men lite info å få der. Derfor må jeg spørre på forum. alt er ikke så opplagt som man skal ha det til desverre. Lenke til kommentar
THx1138 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Kan jeg spørre hva slags program det er snakk om? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 citrix xenapp som brukes på hjemmekontor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå