affe90 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hei! Jeg har en Mac Mini. På den har jeg en del bilder jeg ønsker å vise frem, kontinuerlig. Det vil si at jeg vil ha en "automatisk bildefremvisning som går hele tiden". Kan dette la seg gjøre? Eventuelt hvordan? Mvh Jørgen Pedersen Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Er flere måter å gjøre det på, men den letteste metoden er nok å sette bildevisning som skjermsparer. (Systemvalg -> Skrivebord og skjermsparer -> Skjermsparer -> Velg mappe...) Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 I iPhoto er det en helt grei lysbildefremviserfunksjon. Velg bilder og sett i gang. Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Tusen takk, folkens! Skal prøve i morgen å gi tilbakemelding. Mvh Jørgen Pedersen Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Fungerte flott som bare det! Skjermsparer gjorde tingen Takk for hjelpen. Mvh Jørgen Pedersen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå