abene Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Google topper listen over det mest verdifulle varemerket. Les mer Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Google topper listen over det mest verdifulle varemerket. Les mer Tipper det skal være milliarder, ikke millioner. Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Må si jeg er overrasket over å se IBM og Apple høyt der oppe uten å se HP. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 først var jeg litt overasket, men så "googlet" jeg det.. Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Er litt overraska over at IBM ligg så høgt på lista. Folk kjenner jo til det frå "gamle dager", men eg visste ikkje at det var så framtredende i dag. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Også interessant at det er såpass mange IT/telekom-selskaper blant topp 10. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 China Mobile er for meg ett noe ukjent varemerke. Ellers så var det vel ingen bomber der. Men jeg vet ikke hvordan de måler verdien jeg, er det bare aksjeverdi eller er det andre ting som bestemmer, slik som hva de eier, og hvor mye folk faktisk har tillit til varemerket? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 IBM er jo store på servermarkede, så det er ikke så merkelig at de er langt oppe. Det med China Mobile er veli heller ikke så merkelig, selv om vi ikke har hørt om det. Det er jo kvartaler i kina med flere mennesker enn hele Norge (ja, jeg overdreiv litt der...) Lurer litt på hvorfor ikke Playboy var med, trodde nå de var ganske store... Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Mest verdifulle varemerket generelt? Jeg trodde virkelig Adidas eller Nike var blant topp 10... Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ah, Marlboro! ...jeg er så fornøyd med at man kan kjøpe Blend 29 i stadig flere sjapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå