Gjest bruker-45896 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Heiii Jeg har en Daewoo Espero -98 modell som jeg bytta tromler og bånd bak på nylig pga brekket var så slapt og jeg hadde bytta bremser foran, tenkte det var like greit å ta alt med det samme. Problemet er da at brekket fortsatt er veldig slapt. Vi justerte den "pinnen" som ligger mellom båndene inni trommelen sånn som vi trodde den skulle være, stefar sa den ville justere seg selv når man hadde brukt brekket litt. Nå har jeg brukt brekket masse og det fortsatt elendig. Må jeg stramme selve vaieren da? Fikk vekk "posen" rundt brekket inni bilen og tittet ned, virker ikke som det er noe å justere på der hvertfall, men hva vet jeg. Ser ikke en dritt under bilen. Tusen takk Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Kan hende vaierne er for slakke. Ser du vaiern flytter på noe så den ikke har ryki helt på en eller begge sider? Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 På venstre side ser jeg et rør som det er en festemekanisme som er festet i en vaier. Når jeg drar i brekket beveger festemekanismen seg men vaieren beveger seg ikke / ekstremt lite. På høyre side går vaieren/røret annerledes så der kunne jeg ikke se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå