Gjest bruker-45896 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Heiii Jeg har en Daewoo Espero -98 modell. Jeg tenkte på å kanskje skaffe litt bedre lyd i denne doningen. Jeg vil jo ha _grei_ (jada jeg får ikke _god_ lyd for 5k) lyd men jeg skal ikke kjøre rundt og riste folk ut av sengene deres. Musikken går mest i metall og jeg tror (håper) ikke jeg trenger egen sub? Det virker som det kan bli litt vanskelig ettersom det ser ut som (mitt inntrykk) mange her anbefaler folk med lite penger å kjøpe komponentsett til å ha foran. Det er par med bassmellomtone, diskant og delefilter? Jeg har bare ett element nede ved beina i hver dør. Det er ikke uvanlig å modifisere dører da kanskje? Vet ikke hvor vanskelig eller krevende det er men tror det er uaktuelt. Prøvde i det minste å få av "dekselet" nede på døra for å sjekke størrelsen, men fy faen så hardt det satt, så jeg vet ikke størrelsen. Ville ikke knekke noe Jeg har en cd spiller fra før av, 4x45w. Siden jeg ikke har tenkt å skaffe sub er det kanskje ikke nødvendig å oppgradere spiller? Når det gjelder pris tenkte jeg maksimum 5000 for alt. Om dere tror jeg får bedre resultat ved å skaffe sub, så kan jeg sikkert gå med på det. Stoler på dere! <3 Tusen takk Edit: Leif Endret 4. mai 2009 av bruker-45896 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå