Mr. Metalhead Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 er det noen som har bra forslag til og trime en CPI sm 50cc 07 så den ca gjør noe mellom 80-90 eller mer? helst noe man ikke må ha så mye penger for og gjøre... er blak fortiden.. bra om noen har noen forslag er lei av og kjøre i 60-65 hele tiden.. har tenkt og bytte til 86 dyse og dreve om til 14 foran og 62 bak.. men har noen noe andre forslag? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Effektannlegg. Sjekk www.speedoptions.no og www.mc-deler.no Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hvilken dreving har den orginalt? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Den går ikke bedre med større dyse hvis du ikke har gjort noe annet. Da vil den bare gå dårligere å bruke mer drivstoff. Man dyser kun opp når det er nødvendig. Lenke til kommentar
Mr. Metalhead Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 er det noen som har bra forslag til og trime en CPI sm 50cc 07 så den ca gjør noe mellom 80-90 eller mer? helst noe man ikke må ha så mye penger for og gjøre... er blak fortiden.. bra om noen har noen forslag er lei av og kjøre i 60-65 hele tiden.. har tenkt og bytte til 86 dyse og dreve om til 14 foran og 62 bak.. men har noen noe andre forslag? takktakk folkens. skal se hva jeg for gjort:D Lenke til kommentar
Mr. Metalhead Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) er det noen som har bra forslag til og trime en CPI sm 50cc 07 så den ca gjør noe mellom 80-90 eller mer? helst noe man ikke må ha så mye penger for og gjøre... er blak fortiden.. bra om noen har noen forslag er lei av og kjøre i 60-65 hele tiden.. har tenkt og bytte til 86 dyse og dreve om til 14 foran og 62 bak.. men har noen noe andre forslag? takktakk folkens. skal se hva jeg for gjort:D skal ta plomba hadde jeg tenkt til noen som har noe forslag ossen man gjør det? Endret 4. mai 2009 av Mr. Metalhead Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 http://www.mopedportalen.com/forum/index.p...icle&id=103 Du får ikke se bildene om du ikke er medlem btw. Tror nesten det er like greit å kjøpe eff annlegg, så slipper du å måtte gjøre så mye om du skal ha den orginal igjen. Lenke til kommentar
Mr. Metalhead Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 http://www.mopedportalen.com/forum/index.p...icle&id=103 Du får ikke se bildene om du ikke er medlem btw. Tror nesten det er like greit å kjøpe eff annlegg, så slipper du å måtte gjøre så mye om du skal ha den orginal igjen. det er sant, men har dorlig med penger da:/ Lenke til kommentar
Mr. Metalhead Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 http://www.mopedportalen.com/forum/index.p...icle&id=103 Du får ikke se bildene om du ikke er medlem btw. Tror nesten det er like greit å kjøpe eff annlegg, så slipper du å måtte gjøre så mye om du skal ha den orginal igjen. det er sant, men har dorlig med penger da:/ Plomba var løs jeg tok ut den, stor forbedring med en gang:D 75 oppover en gansk brat bake og enda så øte det og 85 på flata:D så nå går det som det skal:D Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Regner med du dysa opp? Hvis ikke, sjekka fargen på pluggen? Lenke til kommentar
Mr. Metalhead Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Regner med du dysa opp?Hvis ikke, sjekka fargen på pluggen? har dysa den opp litt... hvor mye burde jeg? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ja, sjekk pluggen. Kan fort bli dyrt med ny sylinder om den skjærer seg på grunn av for lite bensin. Lenke til kommentar
Mr. Metalhead Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Ja, sjekk pluggen. Kan fort bli dyrt med ny sylinder om den skjærer seg på grunn av for lite bensin. okei.. men nor forsalg på hvor stor dyse? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Dessverre. Jeg spurte folka på mopedportalen den tid jeg kjørte trimmet lett mc. Så gikk jeg å kjøpte dyse, fikk verksted til å bytte, sjekket brun tennplugg, alt i orden. Lenke til kommentar
Mr. Metalhead Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Dessverre. Jeg spurte folka på mopedportalen den tid jeg kjørte trimmet lett mc. Så gikk jeg å kjøpte dyse, fikk verksted til å bytte, sjekket brun tennplugg, alt i orden. okei..... tror jeg har på en 77 dyse eller noe.. men skal høre med en fyr... Lenke til kommentar
Mr. Metalhead Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Dessverre. Jeg spurte folka på mopedportalen den tid jeg kjørte trimmet lett mc. Så gikk jeg å kjøpte dyse, fikk verksted til å bytte, sjekket brun tennplugg, alt i orden. okei..... tror jeg har på en 77 dyse eller noe.. men skal høre med en fyr... (I) jeg skafer en 86 dyse, ser det er noen andre som har fore slåt det her... Lenke til kommentar
Athey Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Rundt 10 hakk opp fra orginal dyse passer nok bra Lenke til kommentar
Mr. Metalhead Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Rundt 10 hakk opp fra orginal dyse passer nok bra takktakk... da skafer jeg meg en 86 ca da Endret 4. mai 2009 av Mr. Metalhead Lenke til kommentar
Mr. Metalhead Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Rundt 10 hakk opp fra orginal dyse passer nok bra takktakk... da skafer jeg meg en 86 ca da er det noen som veit son ca hvor mange hester det blir i etter og tatt plomba? er 2.5 orginalt ... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Diskusjoner om trimming av moped er ikke tillatt på forumet. Tråden stenges. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg