Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

CPI sm 07 trim?

Anbefalte innlegg

er det noen som har bra forslag til og trime en CPI sm 50cc 07 så den ca gjør noe mellom 80-90 eller mer? helst noe man ikke må ha så mye penger for og gjøre... er blak fortiden..:( bra om noen har noen forslag er lei av og kjøre i 60-65 hele tiden..

har tenkt og bytte til 86 dyse og dreve om til 14 foran og 62 bak.. men har noen noe andre forslag?

post-191249-1241393524_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er det noen som har bra forslag til og trime en CPI sm 50cc 07 så den ca gjør noe mellom 80-90 eller mer? helst noe man ikke må ha så mye penger for og gjøre... er blak fortiden..:( bra om noen har noen forslag er lei av og kjøre i 60-65 hele tiden..

har tenkt og bytte til 86 dyse og dreve om til 14 foran og 62 bak.. men har noen noe andre forslag?

takktakk folkens. skal se hva jeg for gjort:D

Lenke til kommentar

takktakk folkens. skal se hva jeg for gjort:D

skal ta plomba hadde jeg tenkt til noen som har noe forslag ossen man gjør det?

Endret av Mr. Metalhead
Lenke til kommentar
http://www.mopedportalen.com/forum/index.p...icle&id=103

Du får ikke se bildene om du ikke er medlem btw.

Tror nesten det er like greit å kjøpe eff annlegg, så slipper du å måtte gjøre så mye om du skal ha den orginal igjen.

det er sant, men har dorlig med penger da:/

Plomba var løs jeg tok ut den, stor forbedring med en gang:D 75 oppover en gansk brat bake og enda så øte det og 85 på flata:D så nå går det som det skal:D

Lenke til kommentar
Dessverre. Jeg spurte folka på mopedportalen den tid jeg kjørte trimmet lett mc. Så gikk jeg å kjøpte dyse, fikk verksted til å bytte, sjekket brun tennplugg, alt i orden.

okei.....

tror jeg har på en 77 dyse eller noe.. men skal høre med en fyr...

Lenke til kommentar
Dessverre. Jeg spurte folka på mopedportalen den tid jeg kjørte trimmet lett mc. Så gikk jeg å kjøpte dyse, fikk verksted til å bytte, sjekket brun tennplugg, alt i orden.

okei.....

tror jeg har på en 77 dyse eller noe.. men skal høre med en fyr...

(I) jeg skafer en 86 dyse, ser det er noen andre som har fore slåt det her...:D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...