furmyrm Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hei. Jeg har kjøpt meg en Samsung 40 tommer 656 og der går innstillingene på Movie over til Dynamisk etter 30 min. Noen som kan fortelle om hvorfor det skjer og finnes det en timer som gjør det? Lenke til kommentar
titbit Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Da gjetter jeg på at du enten har kjøpt en utstillingsmodell, eller vært litt kjapp med instillingene når du skrudde på TV'n. Når man starter Samsung-tv'er får man spm om den skal brukes i butikk eller hjemme, velger man butikk får man så opp spm om den skal resette seg til dynamisk... Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Da gjetter jeg på at du enten har kjøpt en utstillingsmodell, eller vært litt kjapp med instillingene når du skrudde på TV'n. Når man starter Samsung-tv'er får man spm om den skal brukes i butikk eller hjemme, velger man butikk får man så opp spm om den skal resette seg til dynamisk... Jupp, du trenger nok å sette tv'en tilbake til fabrikkinnstillinger og skru på innstillingene selv. Er som sagt ganske sikkert en tv som har stått til utstilling. Lenke til kommentar
furmyrm Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Det jeg gjorde var å trykke på volumknappen på selve tv-en en gang og så holde inne på meny på tv-en til den gikk i svart. Den gikk så over til standard. Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det jeg gjorde var å trykke på volumknappen på selve tv-en en gang og så holde inne på meny på tv-en til den gikk i svart. Den gikk så over til standard. Bra at alt funka til slutt da Lenke til kommentar
titbit Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det trikset kjente jeg ikke til, noe du googla deg fram til eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå