Gjest sexprat Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Når man er på fest (og andre steder) hender det titt og ofte at samtalen dreier i retning sex. Plutselig kan man få slengt i trynet spørsmål som "Hva liker du best av doggy og misjonær?", "når fikk du deg noe sist?", "Synes du blow job er oppskrytt?" osv. Men hva om man har minimalt med seksuell erfaring? Man kan jo ikke si man er jomfri hvis man er det! Noen gode råd? Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Selvfølgelig kan du si du er jomfru. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Si du foretrekker doggy da de tingene du får med deg hjem fra byn er ikke noen fryd for øyet. Si at ingenting slår det å se på en skikkelig actionfilm med en øl og pizza mens du blir sugd og sist du fikk noe var på do for 5 min siden. Eller så sier du at du er jomfru. Mange jenter som liker sånt, de liker å kunne forme mannen helt etter sine ønsker. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Med mindre det er en gruppe med umodne folk, så er det virkelig ingen som bryr seg. Etter det jeg har fått med meg, er det virkelig flertall med jomfruer som synes det er galt å være det, og veldig få som har hatt sex som syns det er galt å være jomfru. Tror ikke folk på fest osv bryr seg stort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå